کد خبر: 1030412
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
سید مصطفی علوی، از مصرف بیش از ۱۳ میلیارد و ۸۴۵ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان اصفهان طی ۸ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از مصرف بیش از ۱۳ میلیارد و ۸۴۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی هشت ماه ابتدایی امسال در استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش شمار مشترکین در بخش های مختلف؛خانگی، صنعتی و عمومی همچنین برودت هوا در استان اصفهان، مصرف گاز مشترکین خانگی در روز‌های اخیر نسبت به روز‌های مشابه سال قبل از آن افزایش یافته است.

وی، با بیان اینکه در هشت ماه نخست امسال بیش از ۱۱میلیارد و ۷۶۵میلیون متر مکعب گاز طبیعی در صنایع و نیروگاه ها مصرف شده، افزود: از کل گاز مصرف شده در این مدت، یک میلیارد و۶۲۲ میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در ادامه اظهار داشت: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان ۱۰درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته که بخش خانگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بارشد ۱۵ درصد مواجه بوده است.

مهندس علوی، همچنین مصرف بخش عمومی که شامل؛ اماکن آموزشی، فرهنگی، مذهبی، اداری و تجاری می شود را بیش از بر ۲۰۵میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت: مشترکین عزیز اگر گاز طبیعی را بهینه مصرف نمایند علاوه بر کاهش هزینه های گاز بهای مصرفی به چرخه تولید و اشتغال، کاهش آلودگی محیط زیست و حفظ منابع ملی کشور کمک نموده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: مشترکین گرامی می‌توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اصفهان در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری ۱۹۴ تماس حاصل فرمایند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر