کد خبر: 1030305
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد
مشهد ـ داوود بدوئی ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از تفاهم با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان به‌منظور ساخت اردوگاه نگهداری معتادان متجاهر حسن‌آباد که تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، خبر داد.

محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مدیریت شهری برخاسته از شورای پنجم، بر اساس رویکرد شهرداری تمام ساحتی، از ابتدای فعالیت خود توجه ویژه‌ای به موضوع ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان داشته است، گفت: همین دغدغه‌مندی سبب شد تا فراتر از قانون به این عرصه ورود کنیم و علاوه بر ساماندهی متکدیان و کارتن‌خواب‌ها، ساماندهی معتادان متجاهر نیز در دستورکار قرار گیرد.

وی بیان کرد: علاوه ‌بر این، حوزه اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری نیز با مشارکت شوراهای اجتماعی و همچنین شهرداری‌های مناطق بازدیدهای مختلفی را از محل تجمع کارتن‌خواب‌‎ها داشتند تا آن‌ها را به گرمخانه‌ها دعوت کنند.

حیدری اظهار کرد: ازجمله اقدامات شاخص انجام شده در این دوره می‌توان به مجوز اخیر شورای شهر به شهرداری برای تجهیز 10 گرمخانه پیش از آغاز فصل سرما و همچنین تفاهم‌ با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان به‌منظور ساخت اردوگاه نگهداری معتادان متجاهر حسن‌آباد که تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار