کد خبر: 1030155
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
حجت الاسلام روان:گفت: دبیرخانه بخش پژوهشی هفتمین جشنواره "وقف چشمه همیشه جاری" در اصفهان راه‌اندازی می شود.

حجت الاسلام ولی‌الله روان  با اشاره به اجرای جشنواره "وقف چشمه همیشه جاری" اظهار داشت: فراخوان این جشنواره همزمان با هفته وقف و در جلسه تجلیل از یاوران وقف کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه رونمایی شد.

وی با بیان اینکه همه موضوعات این مسابقات همانطور که از نام آن مشخص است، حول بحث وقف است، ابراز داشت: این جشنواره در سال جاری به هشت دبیرخانه تقسیم‌بندی شده است که هر بخش به یک استان سپرده شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این جشنواره با هدف حمایت از هنرمندان، فرهیختگان، پژوهشگران مستعد کشور و گسترش فرهنگ وقف و تولید آثار فاخر فعالیت دارد، تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در این جشنواره بسته به موضوعی که در آن مشارکت دارند می‌توانند نهایت تا اردیبهشت سال آینده آثار خود را به دبیرخانه مربوطه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه هفتمین جشنواره "وقف چشمه همیشه جاری" در هشت بخش خوشنویسی، هنرهای تجسمی، متون ادبی، چندرسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این بین دبیرخانه بخش پژوهشی این جشنواره به استان اصفهان سپرده شده است.

حجت‌الاسلام روان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در بخش پژوهشی به دلیل زمانبر بودن تا اردیبهشت سال 1400 تعیین شده است، اضافه کرد: در استان اصفهان دبیرخانه پژوهشی وقف با همکاری دانشگاه علوم قرآنی در دستور کار قرار دارد و با تبلیغات هدفمند این جشنواره را دنبال خواهیم کردو

وی با بیان اینکه مهم ترین بخش هفتمین جشنواره "وقف چشمه همیشه جاری" پژوهش است که به استان اصفهان سپرده شده است، ادامه داد: باید توجه داشت که دبیرخانه مرکزی این جشنواره اداره کل ترویج فرهنگ وقف سازمان راه‌اندازی شده است و دبیرخانههای تخصصی نیز در ادارات کل استان‌ها تشکیل شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر