کد خبر: 1030148
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
اتاق بازرگانی اصفهان برگزارکرد؛
در اولین جلسه از سلسله نشست مجازی رمز ارز و بلاکچین، فرصت های ورود بازرگانان به تکنولوژی رمز ارز با تاکید بر دور زدن تحریم ها و امکان نقل و انتقال پول و ارز آوری صنعت ظرفیت های عملی مصوبه جدید دولت، توضیح داده شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ، پروتکل های اساسی  بلاکچین ، سیستم های متمرکز و غیر متمرکز  نیز از جمله مباحثی بود که در این نشست مجازی تشریح شد.

با توجه به قانون گذاری های انجام شده و مصوبه جدید دولت در  ایران ، فرصت های مناسبی برای بازرگانان به منظور ورود به حوزه  تکنولوژی رمز ارز و بلاکچین به وجود آمده است. دور زدن تحریم ها و  امکان نقل و انتقال پول و ارز آوری  از مزایای مهم   صنعت رمزارز است.

علاوه بر این تکنولوژی رمز ارز و بلاکچین ، روند واردات و صادرات را تسهیل خواهد کرد و امکانات  مناسبی برای  بازرگانان و فعالان اقتصادی  از جمله امکان انجام عملیات زنجیره تامین کالا به صورت  تمام خودکار، بالا رفتن امنیت اطلاعات در  مرحله شناخت مشتری و همچنین  تبادلات مالی فراهم خواهد شد.

با استفاده از تکنولوژی رمز ارز افراد می توانند در هرجای دنیا و با هر شخص دیگری تبادلات مالی انجام دهند.

بر اساس آنچه در اولین نشست رمز ارزو بلاکچین مطرح شد ، با وجود ریسک بالای  ورود به این صنعت ،به دلیل  به رسمیت شناخته شدن در بسیاری از سیستم ها  این صنعت  می تواند گزینه  بسیار خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

 گفتنی است  اتاق بازرگانی اصفهان در نظر دارد در جلسات بعدی  از  سلسله نشست های رمز ارز و بلاکچین، کلیه مباحث  تکمیلی و تخصصی را از پایه  برای علاقمندان این حوزه، ارائه دهد.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر