کد خبر: 1030042
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: دستگاه‌های امنیتی ما از قوت و اقتدار برخوردار هستند و باید مراقب نفوذ دشمن در همه مکان‌ها، زمان‌ها و دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های امنیتی بود.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(15آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت شهید «محسن فخری زاده» توسط ایادی بیگانگان گفت: برخورد با عاملان این جنایت مطالبه مردم ایران اسلامی است.

نماینده ولی فققیه در لرستان دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ایران را از قدرتمندترین دستگاه ها عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی ما همان دستگاه‌هایی هستند که برخی از مفسدان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در حالی که در هاله‌ای از محافظت دستگاه‌های امنیتی نظام سلطه و خارج از کشور بودند را به داخل کشور منتقل کردند تا مطابق قوانین عدل اسلامی با آنها برخورد شود.

وی ادامه داد: شبکه جاسوسی اسرائیل و آمریکا در برخی کشورها توسط دستگاه‌های امنیتی ما کشف شد و آن را رسانه‌ای کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی ما از قوت و اقتدار برخوردار هستند، گفت: وقوع حوادث تلخ نباید به گونه‌ای باشد که دستگاه‌های امنیتی ما را تضعیف کند.

وی با تأکید بر اینکه باید نقاط ضعف شناسایی و مراقب نفوذ دشمن در همه مکان‌ها، زمان‌ها و دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های امنیتی بود، ادامه داد: در این گونه حوادث تلخ باید نوک پیکان ما به سمت دشمن و گرفتن انتقام از عاملان و آمران مستقیم و غیر مستقیم شهادت شهید فخری زاده و دیگر شهدای ما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه برای انتقام خون شهید فخری زاده یک حق قانونی است، تصریح کرد: این انتقام باید اصولی، همراه با طرح و برنامه، دقیق و جامع باشد که در بردارنده انتقام بوده و دشمنان را از اقدام به چنین کارهای جنایت آمیزی پشیمان کند.

وی با بیان اینکه پیروزی بر دشمنان با ادامه راه شهید سلیمانی و فخری زاده در پیش است، عنوان کرد: راه پیروز شدن بر نظام سلطه مسیری است که «محسن فخری زاده» و «تهرانی مقدم» پیمودند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه دفاعی و علمی کشور توسط جوانان باید تقویت شود، عنوان کرد: برای پیشرفت در بخش اقتصاد، پزشکی، امور راهبردی و دیگر زمینه ها باید در مقام عمل اقدام شود.

وی عنوان کرد: اگر اتحاد در داخل کشور حفظ، قدرت اقتصادی و نظامی تقویت، خودکفایی نرم افزاری و سخت افزاری محقق شود، می‌توانیم در این میدان مبارزه اهداف خود را پیش ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضروروت تکیه بر توان داخلی در سطح ملی و استان‌ها تأکید کرد و بیان داشت: توسعه و پیشرفت کشور و مقابله با فشارهای اقتصادی و خنثی شدن توطئه های در گرو تکیه بر توان داخلی کشور است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار