کد خبر: 1030024
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
طبق اعلام یک منبع آگاه در کمیته استیناف لیگ قهرمانان آسیا، فینال این رقابت‌ها در زمان مقرر برگزار خواهد شد و هیچ تصمیمی درباره تعویق آن گرفته نشده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : در روز‌های اخیر بازهم شاهد خبر‌هایی درباره احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا به گوش رسیده است.

هم AFC و هم کمیته استیناف درخواست باشگاه النصر برای شکایت از پرسپولیس را رد کردند، اما این تیم عربستانی دست بردار نیست و به دادگاه حکمیت ورزش (کاس) شکایت کرد.

رسانه‌های عربستانی اعلام کردند که النصر از دادگاه حکمیت ورزش درخواسته کرده که جلسه فوری را برگزار کند و این باعث شده تا احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود داشته باشد.

یک منبع در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی که با سایت عربی کوره داشت درباره احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: اینکه ما درحال بررسی احتمال تعویق بازی فینال هستیم درست نیست. تصمیم کمیته استیناف درباره شکایت باشگاه النصر کاملا روشن است. ما هیچ درخواستی از کاس برای تعویق فینال دریافت نکرده ایم.

او ادامه داد: بازی فینال در زمان مقرر خود ۲۹ (آذر) برگزار می‌شود و هیچ تصمیمی برای تعویق آن نداریم. هر تیمی می‌تواند به کاس شکایت کند، اما درخواست آن‌ها به طول خواهد انجامید و بازی فینال در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

پرسپولیس از ایران به عنوان نماینده غرب به فینال راه پیدا کرده و منتظر برنده شرق است تا بازی فینال را برگزار کند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار