کد خبر: 1029931
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: حقوق سربازان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا ۶۰ درصد مبلغ پیش‌بینی شده در قانون افزایش می‌یابد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: غلامرضا رحیمی‌پور اظهار کرد: برابر هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، حقوق سربازان وظیفه از ابتدای سال ۱۴۰۰ به میزان قابل‌ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. وی افزود: در حال حاضر میانگین حقوق سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح ۴۸۰ هزار تومان است که از ابتدای سال ۱۴۰۰، این میانگین به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خواهد رسید. به گفته رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح، با این افزایش سه برابری، حدود ۶۰ درصد قانون در خصوص حقوق سربازان محقق می‌شود.

رحیمی‌پور در پایان گفت: امیدواریم در گام بعدی هدفگذاری ستاد کل نیرو‌های مسلح، تحقق صد‌درصدی قانون در موضوع حقوق سربازان باشد که ان‌شاءالله با کمک سازمان برنامه و بودجه، این امر محقق می‌شود. در همین رابطه موسی کمالی اظهار کرد: با توجه به توافقنامه همکاری بین قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و یکی از شرکت‌های بیمه، این شرکت به مشمولان و سربازان وظیفه داوطلب آموزش می‌دهد.

وی افزود: پنج نوع آموزش بیمه مثل دوره آمادگی اخذ نمایندگی، دوره کارگزاری، دوره ارزیاب خسارت از قبیل مسئولیت، وسایل نقلیه، اشخاص، باربری، محصولات کشاورزی، بیمه‌های زندگی خواهد بود.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی افزود: کسانی که قبل از اعزام به خدمت این دوره‌ها را طی کرده‌باشند می‌توانند در سامانه سرباز ماهر ثبت‌نام کنند و از یکی از مشوق‌های سی و چهار‌گانه قبل خدمت، حین خدمت یا بعد از خدمت استفاده کنند. کمالی به خبرگزاری مهر گفت: این دوره‌ها به عنوان مهارت‌های سربازی تلقی می‌شود، بنابراین تمامی کسانی که قبل از خدمت یا در اوقات فراغت سربازی این دوره‌ها را طی کنند، مورد حمایت ما هستند و از مشوق‌های سی و چهار‌گانه، از قبیل تعیین سازمان محل خدمت، استان محل خدمت، تعویق و تعجیل اعزام، توجیه و بخشش غیبت، درجه و مرخصی برخوردار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار