کد خبر: 1029893
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور دانشمند هسته ای ایران مدعی شد: آنها همیشه در هر اتفاقی که در ایران می افتد، ما را متهم می کنند.
 
سرویس بین الملل جوان آنلاین: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران موضع گیری کرد.

نتانیاهو شامگاه پنج شنبه در یک نشست مجازی با موسسه تحقیقاتی هادسن آمریکا در پاسخ به سوالی درباره اینکه ایران، تل آویو را مسئول ترور فخری زاده می‌داند، ادعا کرد: آنها همیشه در هر اتفاقی که در ایران می‌افتد، ما را متهم می‌کنند خواه درست باشد خواه غلط. سیاست ثابت ما اقتضا می‌کند که در مورد چنین موضوعاتی اظهار نظر نکنیم بنابراین من اکنون این کار را نمی‌کنم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این نشست با تکرار ادعاهای واهی خود از اهمیت مقابله با سیاست‌های ایران سخن گفت و نسبت به عواقب بازگشت احتمالی آمریکا به توافق هسته‌ای امضا شده میان تهران و گروه پنج بعلاوه یک در سال ۲۰۱۵ هشدار داد.

نتانیاهو با اشاره به اتفاقاتی که اخیراً میان رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی رخ داده، گفت: رهبران عرب در یک دهه اخیر درک کرده‌اند که اسرائیل دشمن نیست بلکه یک متحد است که نمی‌توان از آن بی نیاز بود!

وی در پاسخ به سوالی درباره اخبار مربوط به سفر اخیرش به عربستان و دیدارش با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مدعی شد: نباید هرچیزی که در رسانه‌ها می‌خوانید را باور کنید.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار