کد خبر: 1029789
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
همزمان با سومین روز از خاک سپاری شهید دانشمند محسن فخری زاده، آیین بزرگداشت این شهید به صورت موتوری و خودرویی در خیابان های کرج به سمت مرکز تحقیقات سلامت هسته ای کرج برگزار شد.

فرمانده سپاه امام حسین (ع) شهرستان کرج در این مراسم گفت: این مراسم به صورت خودجوش و مردمی و با حضور عاشقان و رهروان راه این شهید دانشمند فخری زاده، مراسم مردمی بزرگداشت شهید گرانقدر به صورت کاروان خودرویی و موتوری از مقابل کانون شهید سبحانی تا تجمع نهایی در بلوار انرژی اتمی برگزار شده است.

سرهنگ پاسدار مجید زنجانی ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: این مراسم در راستای بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی با عبور از میدان های و معابر اصلی شهر تا تجمع نهایی و ادای احترام به شهدای هسته ای در مقابل مرکز تحقیقات و سلامت هسته ای کرج در بلوار انرژی هسته ای ادامه یافت.

وی با بیان اینکه این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده، افزود: در انتهای مسیر و در مقابل مرکز تحقیقات و سلامت هسته ای کرج، یادمانی آماده شده که با اهدای دسته گل به روح پاک شهید و تمام شهدای این مرکز و میهن ادای احترام شد.

در این مراسم اقشار مختلف مردم و هیات های مذهبی حضوری پررنگ داشتند.
دانشمند بزرگ کشورمان محسن فخری زاده عصر روز جمعه هفته گذشته در منطقه آبسرد دماوند به دست تروریست های کوردل به شهادت رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار