کد خبر: 1029734
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
کارگردان قلابی که پس از آشنایی اینستاگرامی با زنی جوان، طلا‌های او را با تهدید چاقو سرقت کرده‌بود در قرار ساختگی به دام افتاد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چندی قبل زن جوانی به اداره پلیس رفت و از کارگردان قلابی به اتهام آزار و اذیت و سرقت جواهراتش شکایت کرد. شاکی گفت: «من عاشق بازیگری هستم و به همین سبب در اینستاگرام صفحه‌های هنرمندان را دنبال می‌کنم.

مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی به نام تیمور آشنا شدم که ادعا کرد کارگردان هنری است. وقتی فهمید من عاشق بازیگری هستم پیشنهاد داد از خودم تعدادی فیلم و عکس بفرستم تا برای تست بازیگری بررسی کند. ما با هم ارتباط بر‌قرار کردیم تا اینکه او را به خانه‌ام دعوت کردم. روزی که به خانه‌ام آمد با تهدید چاقو مرا مورد آزار قرار داد و بعد هم همه جواهراتم را سرقت کرد و تهدید کرد اگر از او شکایت کنم، عکس‌های خصوصی‌ام را در فضای مجازی منتشر می‌کند. بعد از آن بود که تازه متوجه شدم او کارگردان هنری نیست و مرا فریب داده است.» با طرح این شکایت تیمی از مأموران پلیس تهران به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری کارگردان قلابی آغاز کردند.

دستگیری در قرار صوری

تحقیقات مأموران نشان داد متهم پس از سرقت به مکان نامعلومی گریخته است. بنابراین مأموران از شاکی خواستند دوباره از طریق اینستاگرام با متهم ارتباط برقرار و وانمود کند که دلباخته او شده و با او قرار ملاقات بگذارد.

سپس شاکی نقشه پلیس را مو به مو اجرا کرد تا اینکه چند روز قبل متهم سر قرار حاضر شد و مأموران پلیس هم که در آن نزدیکی کمین کرده بودند وی را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. وی گفت: «پس از سرقت برای مدتی به یکی از شهرستان‌های اطراف تهران رفتم و طلا‌های سرقتی را به مبلغ ۱۱‌میلیون تومان فروختم. در این مدت با پول طلا‌های سرقتی خوشگذرانی کردم و وقتی پول‌هایم تمام شد، برای کار دوباره به تهران برگشتم. چند روز قبل شاکی به من پیام داد و گفت که هنوز عاشق و دلباخته من است و این بار او مرا فریب داد و در دام مأموران پلیس گرفتار کرد.» متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر و شناسایی شاکیان احتمالی به دستور بازپرس دادسرای ناحیه‌۳۴ در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار