کد خبر: 1029638
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
در حال حاضر با افتتاح "مرکز طب سنتی شهید بهشتی" تمام خدمات درمانی طب سنتی در درمانگاه مجهز طب سنتی این مرکز توسط آقایان دکتر فصیحی، دکتر کرد افشاری و دکتر اسماعیلی همه روزه به بیماران کرونایی ارائه می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: دکتر سید سعید اسماعیلی؛ پزشک متخصص طب ایرانی درباره راه‌اندازی "مرکز طب سنتی شهید بهشتی" اظهار کرد: این مرکز که بعد از کرونا افتتاح شد همچنان مشغول به کار است که یک بخش از آن مربوط به مشاوره تلفنی است که افراد و نیرو‌های جهادی در آن مشغول به ارائه خدمت به بیماران کرونایی هستند.

وی افزود: نیرو‌های جهادی طی دوره‌های مشخصی تحت آموزش‌های لازم قرار گرفته اند و بر اساس دستورالعمل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، در هر شیفت پزشک متخصص نیز حضور دارد و مشاوران ما در راستای انجام فعالیت‌ها از پزشک مشورت گرفته و راهنمایی‌های لازم را از او دریافت می‌کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: بخش دوم مرکز طب سنتی شهید بهشتی، بخش درمانی است که یک درمانگاه مجهز طب سنتی ایجاد شده و آقایان دکتر فصیحی، دکتر کرد افشاری و بنده هر روز صبح در آنجا بیماران کرونایی را ویزیت می‌کنیم.

این متخصص طب ایرانی اظهار کرد: در بخش درمانی علاوه بر درمان، هدف ما آموزش پزشکان عمومی یا دوره دیدن پزشکان طب سنتی در بحث کرونا است و این پزشکان در کنار اطبا و اساتید باتجربه‌تر آموزش می‌بینند تا بتوانند در مراکز دیگر، به درمان و پیشگیری از کرونا کمک کنند.

وی تصریح کرد:رونق این مرکز بسته به فعالیت رسانه‌ها است و بخش درمانی هنوز فعالیت لازم را دارا نیست و این در حالی است که مردم نیازمند به این بخش هستند و مرتب به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند؛ مراجعه بی‌مورد بسیاری از بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها برای آن‌ها خوب نیست چرا که باعث می‌شود که تراکم جمعیت در بیمارستان‌ها بالا رفته و بیمارستان‌ها با توجه به تراکم نتوانند به صورت جامع و اصولی خدمات ارائه بدهند.

اسماعیلی با بیان اینکه آگاهی مردم از خدمات طب سنتی درمانی ارائه شده ویژه بیماران کرونایی در این مرکز نیازمند فعالیت و تلاش رسانه‌ها است، یادآور شد: در بخش مشاوره تلفنی این مرکز، الحمدلله هزاران تماس وجود دارد و بر اساس نتایج ارزیابیها، مردم از این بخش بسیار راضی بوده‌اند.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد رضایت مردم از این بخش فعلاً مشاهده شده و ارائه خدمات طب سنتی به بیماران کرونایی در این مرکز رو به جلو است، اما همچنان نیازمند فعالیت افرادی هستیم که می‌توانند به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل حجم بالای تماس‌ها، نیازمندیم نیرو‌های جدیدی را آموزش بدهیم، گفت: در بخش مشاوره تلفنی و راهنمایی مردم افرادی هستند که مراجعه می‌کنند و می‌خواهند مشاوره تلفنی به مردم بدهند؛ ما آماده آموزش کامل به این افراد هستیم و از حضورشان استقبال می‌کنیم.

اسماعیلی متذکر شد: لازم به ذکر است در بخش درمان طب سنتی این مرکز نیز نیازمند اطلاع مردم از وجود چنین مرکز و خدمات درمانی و مشاوره هستیم که می‌توانیم خدمات درمانی را به صورت اصولی و تخصصی در اختیار بیماران کرونایی قرار دهیم.
 
گفتنی است که مرکز طب سنتی شهید بهشتی در خیابان ولیعصر(عج) رو به روز توانیر، کوی شمس می باشد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار