کد خبر: 1029538
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
معاون دادستان کل کشور گفت: اینکه امروز می‌بینیم قاچاقچیان در پوشش اسباب بازی کودکان هم دست به قاچاق مواد مخدر می‌زنند، نشان می‌دهد که آن‌ها بی حیا شده اند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور در حاشیه هشتمین مرحله از طرح سفر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار داشت: همکاری خوبی بین قوه قضائیه و نیروی انتظامی شکل گرفته و اگرچه در نقطه مطلوب نیستیم، اما در دوران تحولیم و از وضع موجود به سمت مطلوب در حرکت هستیم.

وی با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای گفت: دشمنان در سالگرد شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی، محسن فخری زاده دانشمند عزیز ما را به شهادت رساندند. انتقام سختی که در آینده انجام می‌شود آرامش قلب ما خواهد بود.

عمرانی تأکید کرد: اینکه امروز می‌بینیم قاچاقچیان در پوشش اسباب بازی کودکان هم دست به قاچاق مواد مخدر می‌زنند، نشان می‌دهد که آن‌ها بی حیا شده اند.

معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: این اسباب بازی‌ها ممکن است به دست فرزندان من و شما برسد و این رفتار‌های پلید نشان می‌دهد که قاچاقچیان مواد مخدر به دریوزگی افتاده اند.

وی با اشاره به ضرورت حل مشکلات اقتصادی مردم حتی در دوران تحریم، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی ولو با وجود تحریم‌ها در داخل کشور حل شدنی است و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار