کد خبر: 1029528
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
سرهنگ شیرانی تشریح کرد
رئیس اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا هشدار‌هایی در مورد رانندگی در روز‌های بارانی اعلام کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: مطابق هر روز، در مبادی ورودی پایتخت شاهد ترافیک صبحگاهی هستیم که به دلیل حضور کارکنان در محل کارشان است.

وی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی (هشدار شماره ۶۰) گفت: سامانه بارشی از صبح چهارشنبه (۱۲ آذرماه) تشدید می‌شود و تا صبح پنجشنبه (۱۳ آذرماه) ادامه دارد البته در صبح پنجشنبه این شدت بارش پایان می‌یابد. همچنین منطقه اثر این سامانه بارشی، شمال و شرق خوزستان، جنوب لرستان و غرب چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

به گفته رئیس اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در ارتفاعات بارش باران و برف و در برخی مناطق تگرگ گزارش شده است، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود که تجهیزات زمستانی در سفر‌های ضروری جاده‌ای به همراه خود داشته باشند.

شیرانی ادامه داد: اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو و پر بودن باک سوخت، از موارد ضروری در رانندگی در فصل سرما است.

وی بیان کرد: از روز گذشته در استان گیلان محور خلخال به پونل به سمت ضیابر انزلی به علت بارش برف و یخبندان از دو طرف مسدود شده است.

رئیس اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین محور ساحلی گناوه – بوشهر در هر دو مسیر رفت و برگشت به دلیل آب‌گرفتگی از ۸ آذر تا امروز همچنان مسدود است، اما محور بزرگراه گناوه – برازجان و برازجان – بوشهر، مسیر جایگزین این محور اعلام شده است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار