کد خبر: 1029506
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
مدیر تیم‌های ملی بسکتبال از انتخاب تیم داوری عربی برای دیدار ایران و سوریه انتقاد کرد و گفت: این انتخاب باعث شد تیم ما از داوری ضربه بخورد.
پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه در چارچوب پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی توضیحاتی در این باره ارائه داد.

قاسمی درباره وضعیت تیم اظهار داشت: دوری ۱۰ ماهه از کوران مسابقات باعث افت نسبی در عملکرد بازیکنان شده بود و همین موضوع مانع رسیدن به اهداف مدنظر تیمی شد. سوریه نیز هیچگاه حریفی نبوده که بتوان آن را دست کم گرفت. این تیم یک ماه در قزاقستان اردو برگزار کرد. ما با توجه به شرایط حتی نتوانستیم یک بازی تدارکاتی داشته باشیم. ضمن اینکه کمی هم بدشانس بودیم.

او درباره داوری این دیدار افزود: برای ما هم سوال است که چرا وقتی با یک حریف عربی بازی داریم چرا هر سه داور باید از کشور‌های عربی باشند. از داوری هم ضربه خوردیم.

قاسمی در واکنش به غیبتش بر روی نیمکت تیم ملی اضافه کرد: از شب گذشته احساس تب و بی حالی داشتم. با مشورت با دکتر تیم، اتاقم را برای به حداقل رساندن تماس با بازیکنان و کادر فنی تغییر دادم. در بازی هم به همین دلیل روی نیمکت نبودم و از جایگاه ویژه بازی را تماشا کردم.

قاسمی در پایان تاکید کرد: با یاری خدا آماده‌تر و جنگنده‌تر در پنجره سوم حاضر می‌شویم و جایگاه اصلی بسکتبال ایران را به آسیا نشان خواهیم داد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار