کد خبر: 1029409
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
فرمانده انتظامی استان مرکزی
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پنج تن و ۵۶۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری در استان کشف و ضبط شده که ۵۸۷ کیلوگرم آن با به کارگیری سگ‌های موادیاب به دست آمده و این حیوانات نقش موثری دراین مهم داشته اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پنج تن و ۵۶۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری در استان کشف و ضبط شده که ۵۸۷ کیلوگرم آن با به کارگیری سگ‌های موادیاب به دست آمده و این حیوانات نقش موثری دراین مهم داشته اند.

سردار «حسن مفخمی‌شهرستانی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل با افزایش ۱۲ درصدی همراه بوده و در این مدت،  حدود ۴۸ هزار عدد انواع قرص‌های روان گردان نیز کشف شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون،  ۶۳  قاچاقچی موادمخدر دستگیر و ۱۳ باند فعال در زمینه قاچاق این مواد در استان متلاشی شده است و حدود سه میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال وجه نقد در این مدت در صحنه‌های عملیات دستگیری از قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر نیز به دست آمده است.  
سردار مفخمی‌شهرستانی اظهار داشت: در این مدت، یک‌هزار و ۷۷ طرح عملیاتی مبارزه با موادمخدر از در استان اجرا شده است که ۴۲۸ طرح مربوط به پاک سازی نقاط آلوده در شهرستان‌های استان، ۳۰۳ طرح عملیاتی مربوط به کنترل مسیرهای ارتباطی، ۱۶۵ طرح برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و ۱۸۱ طرح با دیگر رویکردهای دیگر  پلیس بوده است.

وی عنوان کرد: در اجرای طرح‌های مختلف استان مرکزی در مبارزه با موادمخدر، ۲ هزار و ۴۹۷ نفر دستگیر شده اند.  
 فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون، هفت هزار و ۱۳۵ معتاد و یک‌هزار و ۵۳۳ خرده فروش مواد مخدر در این استان دستگیر و برای برخورد قانونی به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

سردار مفخمی شهرستانی عنوان کرد: مبارزه با موادمخدر به عنوان یکی از مطالبات مهم جامعه است و همواره جزو اولویت‌های این نیرو قرار دارد که با جدیت و به صورت شبانه روزی دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون،  یک‌هزار و ۵۱۶ گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش شده که ۱۹۵ گزارش به تشکیل پرونده منجر شده که ۱۸۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در چهار ماه اخیر در بررسی این گزارش‌های مردمی کشف و ۲۱۲ نفر نیز دستگیر و به مقام‌های قضایی معرفی شده‌اند.   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر