کد خبر: 1029345
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری فردیس بر ضرورت توجه و حمایت ویژه مسئولان استان و شهرستان برای رفع مشکلات شهرک صنعتی سیمین دشت تاکید کرد.

بهزاد پرویزی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس گفت: شهرک صنعتی سیمین دشت، با وجود ۳۰۰ واحد صنعتی و تولیدی از مراکز مهم صنعتی استان محسوب می‌شود از این رو رسیدگی و توجه به این منطقه ضروری به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه احصاء مشکلات سیمین دشت در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: رفع مشکلات این شهرک، نیازمند توجه و حمایت ویژه همه مدیران استانی و شهرستانی است.

پرویزی افزود: احداث تصفیه خانه فاضلاب و استقرار ایستگاه آتشنشانی، استقرار دستگاه‌های خدمات رسان از جمله تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بیمه ها را از جمله نیازهای اساسی شهرک صنعتی سیمین دشت است.

این مقام مسؤول با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین شهرک صنعتی سیمین دشت و شهرداری فردیس در حوزه معاونت خدمات شهری و آتشنشانی، گفت: طبق این تفاهم نامه به زودی شهرک صنعتی سیمین دشت نسبت به تامین زمین و ساخت ایستگاه آتشنشانی و شهرداری نسبت به تامین ماشین آلات آتشنشانی و نیروی متخصص آتش نشان اقدام خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار