کد خبر: 1029210
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پیامی اعلام کرد: دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با اقدامات جنایتکارانه ترور دانشمندان، هرگز نمی‌توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه بازدارند.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پیامی، ضمن محکومیت شدید حرکت بزدلانه ترور شهید دکتر محسن فخری زاده، پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن در زیر آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ»

بار دیگر دشمنان و عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرورانگیز شهید محسن فخری زاده در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام‌بخش فرزندان ملت ایران در دانشگاه‌ها و مراکز عالی علم و فن‌آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت‌های شگفت‌آور دیگر در آینده پیشِ‌رو خواهد بود.

دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی‌توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه بازدارند و ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، ضمن محکومیت شدید این گونه حرکت های بزدلانه که ناشی از ترس دشمنان ایران اسلامی است، شهادت و آسمانی شدن دانشمند جهادگر و پاسدار اسلام، دکتر محسن فخری زاده را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری و خانواده معزز این شهید سرافراز و ملت قهرمان ایران و عموم ازادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار