کد خبر: 1029207
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
عضو شورای شهر تهران گفت: از حسن روحانی درخواست داریم به شکرانه سرنگونی ترامپ دولت در خرید اتوبوس و مترو برای پایتخت مشارکت کند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیدمحمود میرلوحی در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در قوانین متعدد به ویژه قانون مربوط به هدفمندی یارانه‌ها و صرفه‌جویی سوخت مسأله حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گرفته و قانون بر این مسأله تأکید داشته است.

وی افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم مصوبات خوبی در شورای اقتصاد ایجاد شد و لوایح دولت در این راستا شکل گرفت

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: البته علیرغم تصمیمات و مصوبات زیادی طی ۱۰ سال گذشته اتوبوسی به تهران تعلق نگرفته و سال‌هاست که تأمین واگن مترو با موانع روبه‌رو شده و مناقصات خرید واگن از خارج به واسطه تحریم‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

میرلوحی بیان داشت: شهرداری تهران جهت رفع تنگنا‌های موجود خرید اتوبوس ساخت داخل و قطار ملی را در دستور کار قرار داده و ۲۵۰ اتوبوس خریداری شده که حدود ۱۰۰ مورد تحویل شهرداری شده و تا پایان سال تحویل ۵۰۰ اتوبوس دیگر نیز صورت خواهد رفت.

وی خطاب به حسن روحانی گفت:‌از رئیس‌جمهور درخواست داریم به شکرانه سرنگونی ترامپ رئیس‌جمهور شرور آمریکا دولت در تأمین منابع خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و تأمین ساخت ۱۱۰ دستگاه واگن ملی در سال ۹۹ مشارکت کند.

میرلوحی خاطرنشان کرد: با اختصاص یک هزار دستگاه اتوبوس و ۱۱۰ واگن ملی بسیاری از مشکلات حمل و نقل عمومی پایتخت در شرایط کرونا رفع می‌شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار