کد خبر: 1029150
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
قالیباف:
رئیس مجلس با اشاره به ترور شهید فخری‌زا ده گفت: دشمنان ملت ایران باز هم با استفاده از ترور نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتاده‌اند و حذف دانشمندان ما را برای مقابله با ملت برگزیدند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۹ آذر ۹۹) با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده گفت: این روز‌ها دوباره با شهادت ناجوانمردانه یکی از اندیشمندان در حوزه هسته‌ای و مدیران برجسته دل مردم ایران به درد آمد و غمی سنگین بر قلب همه دغدغه‌مندان پیشرفت و عزت کشور گذاشته شد.

رئیس مجلس اظهار داشت: دشمنان مردم ایران باز هم با استفاده از شیوه‌های ترور به عنوان یکی از غیرانسانی‌ترین رفتار‌ها نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتادند و حذف دانشمندان ما را برای مقابله با ملت برگزیدند.

وی افزود: مردم ایران بیش از چهار دهه است که با چنین ضایعه‌هایی روبه‌رو بوده و تجربه ثابت کرده که توانسته‌اند راه شهدای خود را قوی‌تر از گذشته ادامه دهند و این‌بار نیز به دشمنان ثابت می‌کنند شهادت دکتر محسن فخری‌زاده پنجره‌ای جدید به روی پیشرفت کشور بازخواهد کرد و باعث پشیمانی این تروریست‌های وقیح و حامیان آن‌ها خواهد شد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
سالهاست که دشمن این هدف را دنبال میکند چون دشمن است ولی مهمتر اینست که چگونه راحت مبادرت به این کارهای تروریستی مینمایندچه کسی باید پاسخ بدهد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار