کد خبر: 1029119
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ "محمدرضا محمدي"از حضور بیش از 140 تیم کنترلی این پلیس در اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد شبانه خودروها در سطح شهرهای استان در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان،شب گذشته  در حاشیه  بازديد  از نحوه اجراي طرح محدوديت و ممنوعیت تردد خودروها در معابر شهر اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: بيش از 140 تيم کنترلي در سطح استان در راستاي اجراي طرح محدوديت و ممنوعيت تردد شبانه خودروها در سطح شهرهای استان  بکارگيري شدند.

وی افزود: بر اساس این طرح تردد خودروها در سطح شهرها از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع است و خوشبختانه مردم عزیز همکاری خوبی در این خصوص داشتند و  تردد هيچ خودرويي در خيابان ها و معابر شهري اصفهان به جز اندک تردد هاي ضروري سازمان ها و ارگان هاي خدماتي به چشم نمی خورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه  اندک رانندگان قانون گريز نيز مورد برخورد قاطع پليس و دوربين ها قرار مي گيرند اظهار داشت: ثبت تخلف علاوه بر ماموران بيشتر به وسيله سامانه هاي الکترونيکي انجام مي پذيرد.

اين مقام انتظامي با بیان اینکه  تردد آژانس ها، تاکسي هاي خطي و تاکسي هاي اينترنتي مشمول این ممنوعيت ها نمی شوند گفت: پلیس مصمم به اجرای دقیق و کامل مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است و در این خصوص با متخلفان قاطعانه برخورد می کند چرا که همه ما در برابر سلامت جامعه مسئول هستیم و بایستی برای ریشه کن شدن این بیماری دست در دست یکدیگر بگذاریم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر