کد خبر: 1028970
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
انتشار فراخوان ثبت خاطرات مردمی شهادت حاج قاسم
دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، طی فراخوانی اعلام کرد قصد دارد در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با گردآوری خاطرات و بازتاب شهادت سردار سلیمانی در زندگی مردم، کتب و آثار هنری بر اساس این خاطرات تولید کند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، طی فراخوانی اعلام کرد قصد دارد در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با گردآوری خاطرات و بازتاب شهادت سردار سلیمانی در زندگی مردم، کتب و آثار هنری بر اساس این خاطرات تولید کند.

بنابرین گزارش، در این فراخوان با اشاره به واکنش رهبر انقلاب به تشییع میلیونی سردار سلیمانی مبنی بر «آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران و صد‌ها هزار در عراق و بعضی کشور‌های دیگر به پاس خونِ فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگ‌ترین بدرقه جهان را شکل دادند، این یکی از ایام‌الله است... روز‌ها تمام می‌شوند، لکن تأثیرات این روز‌ها در زندگی ملت‌ها باقی می‌مانند، در روحیه ملت‌ها، در منش ملت‌ها، در مسیر ملت‌ها، آثاری که این روز‌ها باقی می‌گذارند آثار ماندگار و بعضاً جاودانه است»، از اقشار مختلف مردم، دعوت شده است با مراجعه به تارنمای survey. porsline. ir/s/SYW۰ihd خاطرات خود را درباره شهادت سردار سلیمانی در این فراخوان مشارکت کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۰۰ و ۰۵۱۳۲۲۹۱۰۵۰ تماس بگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار