کد خبر: 1028949
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
زن جوانی که به بهانه کاریابی مدارک زن جویای کار را گرفته و با آن مرتکب چند فقره کلاهبرداری شده بود، بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  اوایل مهرماه امسال، تحقیقات پلیس تهران با طرح چند شکایت مشابه درباره خرید اقلام با چک برگشتی از سوی زن جوانی به نام پروین به جریان افتاد. مأموران پلیس در جریان تحقیقات خود موفق شدند پروین را شناسایی و بازداشت کنند. او وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، جرمش را انکار کرد و گفت: دنبال کار بودم تا اینکه مدتی قبل با زن جوانی به نام پونه آشنا شدم که مدعی شد بنگاه کاریابی دارد. به او اعتماد کردم و مدارک هویتی‌ام را به او دادم تا برایم شغل مناسبی پیدا کند. این گذشت تا اینکه بعد از مدتی متوجه شدم او با سوء‌استفاده از مدارکم از افراد زیادی کلاهبرداری کرده است و حالا مالباختگان از من شکایت کرده‌اند. با تجمیع پرونده چند مالباخته، زن جوان تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه در مخفیگاهش در شهرک ولیعصر شناسایی و بازداشت شد.

متهم به پلیس‌آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او با اقرار به ۲۰‌فقره کلاهبرداری در اظهاراتش گفت: وقتی مدارک زن جویای کار را گرفتم در فضای مجازی چند فقره چک سرقتی خریدم و با آن چک‌ها اقلامی مانند زعفران، لوازم خانگی و... خریداری کردم.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه‌هشتم پلیس‌آگاهی گفت: بعد از اقرار متهم و شناسایی شاکیان، پرونده برای کامل شدن تحقیقات به دادسرا ارسال و متهم نیز با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار