کد خبر: 1028937
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
در قالب پویش #درپناه-جوادالائمه-باشیم، ۹ ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی به مناسبت ۹/ ۹/ ۹۹ اجرا می‌شود.

مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام با اشاره به امریه رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه مواسات و خدمت رسانی به نیازمندان در شرایط شیوع بیماری کرونا، گفت: مجموعه جوادالائمه علیه السلام از ابتدای شیوع این بیماری در اسفند سال گذشته فعالیت های گسترده ای را در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی به نیازمندان در دستور کار قرار داده و مرحله جدید این رزمایش را با رمز یا رسول الله (ص) و تحت عنوان پویش درپناه جوادالائمه باشیم از هفدهم ربیع الاول آغاز کرد و نقطه اوج آن در 9/ 9/ 99 خواهدبود.

مهدی رجب پور افزود: در قالب این پویش روز 9/ 9/ 99 به عنوان روز عرض ارادت به حضرت جوادالائمه علیه السلام نام گذاری شده و به نام مبارک امام نهم، ویژه برنامه هایی اجرا خواهد شد.

رجب پور آزادی 9 زندانی نیازمند را یکی از این اقدامات خواند و عنوان کرد: در این راستا با هماهنگی سازمان زندان ها، پرونده 9 زندانی نیازمند بررسی شده و با مشارکت خیرین و جمع آوری مشارکت های مردمی، زمینه آزاد سازی این عزیزان فراهم شده است.

وی به طرح مائده های آسمانی به عنوان یکی دیگر از برنامه های این پویش اشاره و عنوان کرد: در قالب این طرح هر خانواده علاقه مند، 9 وعده غذا طبخ و به همسایگان و نیازمندان تقدیم خواهد کرد که تا کنون تعداد قابل توجهی از خانواده های عضو هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام همراهی خود را با این طرح اعلام کرده اند و امیدواریم اتفاق خوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

رجب پور  با اشاره به تامین نیاز معیشتی 9 خانواده محروم به مدت 9 ماه به عنوان یکی دیگر از برنامه های این پویش، گفت: هم چنین به این مناسبت به 99 خانواده نیازمند و آبرومند حاشیه شهر مشهد مقدس بسته کامل معیشتی و بهداشتی تقدیم خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار