کد خبر: 1028933
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ورودی مرغ گرم از سایر استان‌ها که حدود ۴۰ تن در روز بوده، در حال حاضر به ۳۲۰ تن در روز رسیده که طی روز‌های آینده به ۶۰۰ تن در روز نیز افزایش پیدا می‌کند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش ایرنا، حشمت‌الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در مورد روند عرضه مرغ گرم در استان تهران اظهار داشت: روند بسیار خوبی در عرضه و توزیع مرغ گرم در استان تهران را شاهد هستیم و ورودی مرغ گرم از سایر استان‌ها که حدود ۴۰ تن در روز بوده، در حال حاضر به ۳۲۰ تن در روز رسیده که طی روز‌های آینده به ۶۰۰ تن در روز نیز می‌رسد.

وی ادامه داد: تنها ۸ درصد مرغ گرم استان تهران از خود استان تأمین می‌شود و ۹۲ درصد از سایر استان‌ها وارد می‌شود و با توجه به روند ورودی مناسب، نظارت تشدید خواهد شد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: قیمت مصوب عرضه مرغ در استان تهران ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است که به سبب تلاطم وجود آمده در خرده‌فروشی‌ها قیمت به حدود ۳۷ و ۳۸ هزار تومان نیز رسید که اکنون به ۲۸ هزار تومان کاهش یافته و تصمیم گرفته شده با توجه به عرضه کافی مرغ نظارت تشدید شود تا بالاتر از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش نرسد و تعزیرات با واحد‌های متخلف برخورد خواهد کرد. عسگری گفت: در مورد شیر هم با توجه به اینکه قیمت جدید توسط ستاد تنظیم بازار کشور ارائه شده، قیمت محصولات لبنی اصلاح شد و گلایه‌هایی از سوی دامداران وجود داشت که قیمت‌های جدید را نمی‌پذیرفتند، اما تکلیف شده که شرکت‌های لبنی حتی اگر شیر را به قیمت گران‌تر از دامداران تحویل می‌گیرند، قیمت محصولات لبنی افزایشی نداشته باشد و نظارت بر قیمت محصولات لبنی نیز تشدید می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار