کد خبر: 1028923
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
آقا جان! ما تا آخر ایستاده‌ایم. این عبارت را می‌توان جان کلام و پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقام یک «سرباز کوچک» به فرمانده معظم کل قوا دانست.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: رهبر معظم انقلاب چهارشنبه گذشته در پیامی کوتاه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، ضمن تأکید بر این نکته که «بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، و مظهر اقتدار ملی، و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است»، تصریح کرده بودند: «بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران است. دشمنان این ملت، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده‌اند و خواهند بود که آن را نابود یا بی‌اثر کنند. مسئولان سازمانی و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه‌ریزی به پیش روند.»

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه در پیامی از ابراز لطف و پیام الهام‌بخش و امیدآفرین رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به آحاد بسیجیان قدردانی کرد.

در پیام سردار سلامی به محضر مبارک رهبر جانباز و بسیجی انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) آمده است: «پیام آسمانی حضرتعالی در سالروز میلاد “بسیج” موجی از شادابی، طراوت و شور انقلابی در میان بسیجیان فداکار و عزیزمان آفرید و در فراز‌های امیدبخش، الهام‌آفرین و دل‌انگیز خود، قله‌های بلندی را پیش روی آنان گشود تا در گستره‌ای عظیم از فضای معنوی و ارزشی، پیشگامان علم و فناوری، بیرق‌داران امنیت و آرامش، شکافندگان سینه سختی‌ها و درهم‌شکنندگان رؤیا‌های دشمنان، کید شیاطین مستکبر عالم را بی اثر و با توکل و اخلاص به سوی افق‌های روشن امید و پیروزی پیش روند. اینجانب به نیابت از همه پاسداران و بسیجیان از این پیام الهی صمیمانه تشکر می‌کنم. از خداوند متعال برای وجود نازنین، شریف و نورانی حضرتعالی سلامت و سعادت روزافزون مسئلت داریم. آقا جان تا آخر ایستاده‌ایم!

سرباز کوچک حضرتعالی، سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

قدردانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از رهبر معظم انقلاب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم در پیامی به فرمانده معظم کل قوا نوشت: «پیام نورانی و امیدبخش حضرتعالی در سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج افق‌های نو و تازه‌ای را در پیش روی فرزندان بسیجی‌تان گشود.»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج، در پیام سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمده است: «اماما صمیمانه‌ترین سلام و درود تمامی بسیجیان کشور عزیزمان نثارتان باد. فرزندان بسیجی‌تان در هفته مبارک بسیج همچون سال‌های گذشته شوق دیدار خورشید پرفروغ ولایت را در سینه‌هایشان محبوس داشته و برای متنعم شدن و التذاذ از انفاس قدسی‌تان لحظه‌شماری می‌نمودند، لیکن وضعیت کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا مانع بهره‌مندی از این دیدار شورانگیز و وصف‌ناشدنی گردید. پیام نورانی و امیدبخش حضرتعالی در سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج افق‌های نو و تازه‌ای را در پیش روی فرزندان بسیجی‌تان گشود. جوانان بسیجی ضمن حضور در همه میدان‌ها و نقش‌آفرینی مؤثر در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران، تلاش خواهند نمود با تحقق هدف بلند و متعالی گام دوم انقلاب (تحقق دولت اسلامی، جامعه‌پردازی، تمدن نوین اسلامی) کید و فتنه دشمنان را نقش بر آب نموده و پیش‌قراولان زمینه‌سازی ظهور خورشید عظمای ولایت و امامت باشند».

در بخش پایانی پیام سردار سلیمانی آمده است: «بسیج ارزنده‌ترین یادگار بزرگ و درخشان امام راحل شکرگزار وجود نعمت الهی ولایت امر مسلمین بوده و از عنایت حضرتعالی و ارسال پیام روح بخش و جان‌افزای‌تان سپاسگزاری و قدردانی و سلامتی وجودتان را تا ظهور دولت یار از محضرت حضرت ربوبیت خواستارند.»

رژه ۱۰۰۰ شناور مردمی در سواحل نیلگون خلیج فارس

روز پنج شنبه و همزمان با هفتمین روز از هفته بسیج، رژه شناوری مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه با حضور ۱۰۰۰ شناور سبک و نیمه سنگین در سواحل خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار شد.

به گزارش سپاه نیوز، رژه شناور‌های مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی سواحل نیلگون خلیج فارس و تنگه استراتژیک هرمز با حضور بیش از ۱۰۰۰ شناور سبک و نیمه سنگین برگزار شد. این رژه دریایی نمایش اقتدار بسیج مردمی در عرصه دریا و نمایشی از عزت ملی و بصیرت دینی بسیجیان ولایتمدار بود. دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: «نیروی دریایی سپاه از زمان تشکیل بسیج دریایی در سال ۱۳۹۷ توانسته با همراهی و همیاری بسیجیان عزیز جان برکف و استفاده از توان و ظرفیت مردم ولایتمدار تا کنون ۵۳۰ ناوگروه در سواحل جنوب و شمال سازماندهی کند و در مواقع لزوم و ضرورت‌ها هم از ظرفیت بالای این بسیج دریایی مردم پایه استفاده و بهره گیرد. همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) عزیز فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست، بسیج شجره طیبه است و ما به عینه در دفاع مقدس و هم بعد از آن مشاهده نمودیم. مثلاً در دو سه سال گذشته در حوادث طبیعی پیش آمده، دیدیم حقیقتاً چگونه با اخلاص، روحیه جهادی و انقلابی در قالب سازمان بسیج دریایی، حضوری فعال و وصف‌نشدنی برای کمک و امدادرسانی به موقع به هموطنان عزیزمان در سیل گرگان، غرب کشور، خوزستان، غرب استان هرمزگان و منطقه بشاگرد و جاسک عزت‌آفرینی کردند.»

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: «برگزاری این رژه مقتدر دریایی که امروز مشاهده می‌کنید نمایشی از اقتدار و عزت نظام ولایت مدار مردمی جمهوری اسلامی ایران است که پیامش صلح، دوستی، برادری، ایثار، ولایت مداری و ایجاد امنیت پایدار در سواحل دریای خلیج فارس و دریای عمان هست و در حوزه سازمان رزم نیز موجب ارتقای کمی و کیفی آمادگی‌ها و سازماندهی منظم و کارآمد ناوگروه‌های بسیج دریایی شده است.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار