کد خبر: 1028685
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم تلاش مسوولان همه نهادها و سازمان‌ها برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد: تحقق مطالبات مردم نباید معطل کاغذبازی‌های اداری شود.

محمدرضا پورمحمدی در یک ساعت حضور خود در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی، با تاکید بر ضرورت رفع رجوع مسایل و مشکلات شهروندان در حداقل زمان ممکن، با تعدادی از شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) گفت‌وگو و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کرد.
 
وی پس از ثبت درخواست‌های شهروندان، دستورهای لازم برای پیگیری مشکلات آنها را از سوی دستگاه‌های مرتبط، صادر و با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در رسیدگی به مطالبات مردمی گفت‌وگو کرد.
 
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از همکاران استانداری که در مرکز سامد پاسخگوی تماس‌های مردم هستند، گفت: بر اساس دستورالعمل، همه مسئولان مکلفند طبق برنامه و با اطلاع‌رسانی قبلی در این مرکز حضور یابند و مشکلات مراجعان را پیگیری کنند.
 
 وی عنوان کرد: هیچ یک از درخواست‌های مردمی نباید در گیر و دار بروکراسی‌های پیچیده اداری بماند و باید همه تلاش‌ها برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم و رفع آن‌ها به کار گرفته شود.
 
سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور است که هر یک از آحاد مردم می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را با آن مطرح کنند.
 
هدف از راه‌اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است.
 
ارتقا و توسعه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (۱۱۱) که از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است، با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.

سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های ذی‌ربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر