کد خبر: 1028526
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
۱۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار طی دو روز متوالی در شهرستان فردیس بازسازی شد.

امیر کاظمی مدیر توزیع برق شهرستان فردیس با اعلام این خبر افزود: در راستای تامین برق مطمئن و پایدار، بیش از1500 متر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین و کابل‌سرویس‌های فرسوده، چراغ‌های روشنایی معابر و تست و بهینه سازی لوازم اندازه‌گیری طبق برنامه زمان بندی سرویس و بهینه سازی شد.
وی در ادامه تصریح کرد: در این مانور یک رکورد عملیاتی برای پرسنل بهره برداری شهرستان فردیس و استان البرز ثبت و در بازه زمانی محدود با همراهی اکیپ های خدمات مشترکین و بهره برداری ، بدون استفاده از نیروهای عملیاتی کمکی سایر مناطق بیش از 1500 متر شبکه سرویس پروژه مذکور در قالب چهار طرح در چهار نقطه مختلف از شهرستان فردیس با برآورد ریالی بیش از 1 میلیارد و 280 میلیون ریال انجام شد.
امیر کاظمی مدیر توزیع برق شهرستان فردیس اظهار کرد: در دومین روز برگزاری این مانور جهادی به منظور  بررسی  توانایی اکیپ‌های عملیاتی با تقویت سطح مقطع  شبکه  فشار متوسط به سیم روکشدار به طول بیش از ۲۷۰ متر و احداث شبکه جدید به طول ۸۵ متر با نصب ۵ اصله پایه و  اعتباری بالغ بر 950 میلیون ریال انجام شد.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای این مانور ایجاد کریدور انتقال بار از پست فوق توزیع کچوئی به شهرک بعثت و شهر مشکین دشت، کاهش خاموشی و رفع افت ولتاژ مشترکین منطقه مذکور، ایجاد نقطه رینگ و مانور به منظور بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه بوده است .

مدیر برق توزیع شهرستام فردیس در پایان، برنامه‌ریزی و هماهنگی اکیپ‌های عملیاتی جهت اجرای طرح‌های مذکور در کمترین زمان ممکن ، بدون حادثه طبق برنامه زمانبندی را از موارد شاخص این مانور نام برد و از حضور و همکاری اورژانس نیز تقدیر و تشکر کرد. 
بر اساس این گزارش مانور مذکور با حضور حجت‌السلام آقای دکتر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس ، آقای دکتر صادقی مدیر کل دفتر نظارت بر توزيع شرکت توانیر و معاون و مدیران بهره برداری ستادی شهرستان  برگزار شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار