کد خبر: 1028396
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با اذعان به ناکارآمدی گنبد آهنین این رژیم گفت: ما به نتیجه نهایی مطلوبی نرسیدیم و موفقیتی به دست نیاوردیم.
 
سرویس بین الملل جوان آنلاین: العهد در مطلبی با اشاره به ناکارآمدی گنبد آهنین در مقابله با موشک‌هایی که از غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده، آورده است: چرا گنبد آهنین در مقابله با موشک‌های شلیک شده از غزه شکست خورد؟ منابع وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «عمیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی اسرائیل و سرهنگ «کوخاف» فرمانده نظامیان پدافند این رژیم ضمن بازدیدی از واحدهای پدافند هوایی به واکاوی دلایل عدم رهگیری موشک‌های شلیک شده از غزه از سوی گنبد آهنین پرداختند.

العهد نوشت: تحقیقات مشخص ساخت که در هر حادثه‌ای عوامل مختلف فنی دخیل هستند که مانع عمل گنبد آهنین می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ فرمانده نیروی هوایی اسرائیل اذعان کرد: ما به نتیجه نهایی مطلوبی نرسیدیم و موفقیتی به دست نیاوردیم و به تحقیقات ادامه خواهیم داد.

وی در عین حال مدعی شد: ما تمام تلاش خود را برای حمایت از حریم هوایی مان به کار می‌گیریم.

العهد گزارش داد: همچنین نتایج اولیه تحقیقات درباره شلیک تانک اسرائیلی به سوی مرکز دیده بانی حماس در غزه بر خلاف دستورات، منتشر و مشخص شد که شلیک در نتیجه سو برداشت افسر اسرائیلی از طریق بی سیم بوده است و ارتش رژیم صهیونیستی همچنان موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد و به آن به شکل جدی می‌نگرد و آنرا خطرناک می‌داند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار