کد خبر: 1028269
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان مطرح کرد؛
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: 180 هزار بسیجی فعال در استان داریم و سه برابر اینها نیز بسیج عادی داریم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: تاکنون ۵۷ میلیارد تومان کمک درزمینه مقابله با کرونا، رزمایش مومنانه داشته ایم.

وی گفت: در استان هزار و ۶۱۳ پایگاه مقاومت وجود دارد که ۶۵۸ مورد از آنها در مساجد، حسینیه و بقاع متبرکه فعال هستند و بیش از ۱۸۰ هزار بسیجی فعال و کد دار داریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطالبه گری، بسط مدیریت جهادی، ولایتمداری و دشمن ستیزی را از ویژگی بسیج عنوان کرد و بیان داشت:  در استان ۱۰ گردان امام حسین (ع) داریم و در شهرهای مختلف مستقر هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۵ گردان بیت المقدس در لرستان، افزود: هشت گردان خواهران کوثر و ۱۹ گردان امام علی(ع) ضد اغتشاش و حرفه‌ای در استان داریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: روزانه هزار و ۴۸ پایگاه مقاومت استان گشت«رضویون» را انجام می‌دهند و ۴۵۸ گشت در شب فعال هستند.

سردار کشکولی بیان داشت: هر پایگاه مقاومت در استان یک دسته رزمی باید داشته باشد که در حال حاضر بخشی دارند و بخشی نیز در حال راه اندازی هستند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار