کد خبر: 1028221
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
معاون وزیر راه:
خیرالله خادمی گفت: پروژه آزادراه ملی شرق اصفهان که امروز افتتاح شد یکی از زیباترین آزادراه‌های کشور به شمار می‌رود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،در آیین افتتاح پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اظهار داشت: پروژه بسیار زیبا و مهمی است که جز زیباترین آزادراه‌های ماست و کار اصلی تامین مالی این پروژه بوده است و کار اصلی تامین مالی این پروژه بوده است.

وی افزود: دوستان در شرکت آتیه سازان صبا و صندوق بازنشستگی کشوری این زحمت را پذیرفتند، شاید اگر در جایی دیگر سرمایه‌گذاری می‌کردند سود بیشتری داشت اما سود دنیوی و اخروی آن به نفع دوستان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خاطرنشان کرد: به یک اختلاف نظری در مسائل مالی خوردیم و پروژه متوقف گردید و خوشبختانه پذیرفته شد که پروژه در اختیار ما قرار گیرد، ما مجری پروژه‌ها هستیم اما دوستانی که زحمت کشیدند پیمانکاران این طرح هستند.

وی تصریح کرد: از مسئولان محلی باید تشکر کرد که بسیار همراهی کردند به ویژه مردمی که در واگذاری زمین همکاری کردند و پذیرفتند زمینی در اختیار ما قرار دارند و امیدوارم کاری برای مردم منطقه انجام داده باشیم.

خادمی بیان کرد: استان اصفهان بسیار شاخص و با ظرفیت در کشور است و از نظر حمل و نقل بسیار مهم است و از نظر بار و مسافر رتبه اول و سوم را دارد و مرکز ترانزیت کشور است به همین دلیل محورهای عبوری استان برای کشور مهم است که مردم اصفهان نیز از آن استفاده می‌کنند.

وی گفت: پروژه آزادراهی به سمت فارس و خوزستان و پروژه ریلی به سمت لرستان، مرکزی و خوزستان در برنامه داریم و پروژه قطار سریع‌السیر نیز در این استان است که امیدوارم به خوبی تکمیل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار داشت: زیبایی این مراسم و نظم آن در این شرایط خاص نیازمند زحمتی بوده و گروه‌های مختلفی که برای مراسم زحمت کشدیند سپاسگذاری می‌کنم و امیدواریم دیگر پروژه‌ها سطح کشور در آینده نیز با این نظم و شرایط به بهره‌برداری برسد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار