کد خبر: 1028204
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: واقفان و خیران استان در شرایط حساس کنونی از حوزه بهداشت و درمان حمایت و پشتیبانی کنند.

حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی،  در بازدید از بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز با بیان اینکه خدمت در عرصه بهداشت و درمان جامعه به ویژه در شرایط کنونی جهاد بوده و افتخار بزرگی است، افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه استان در هر کجا که نیاز باشد به ویژه در حوزه بهداشت و درمان جامعه آماده همکاری است.

وی اظهار داشت: این سازمان در حوزه سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت خیران برای رفع نواقص و تجهیزات بیمارستانی استان آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بیمارستان هاست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت و امکانات بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز، گفت: این بیمارستان تنها بیمارستانی است که در ملک خود دانشگاه آزاد احداث شده و توسط دانشگاه مدیریت می‌شود.

عزیز جوانپور، با تاکید بر اهمیت مساعدت در تجهیز و رفع نواقص برخی از بخش‌های این بیمارستان، افزود: در این بیمارستان کاری جهادی انجام شده و اگر کمک و مساعدت شود فعالیت‌های این مجموعه نیز به طور روزافزون تداوم می یابد و در غیر این صورت به تدریج با چالش‌هایی مواجه خواهد شد.

وی اظهار داشت: در زمان کنونی به جز بخش ام‌.ار.آی سایر بخش‌های این بیمارستان از جمله ICU ،CCU، رادیولوژی، اتاق‌های عمل، اورژانس، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه، سونوگرافی، دندانپزشکی و بخش زایمان تجهیز و راه‌اندازی شده است.

وی خواستار حمایت از بیمارستان امام سجاد(ع) در راستای تداوم و گسترش فعالیت‌ها و خدمات این مجموعه شد.

رییس بیمارستان امام سجاد(ع) و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز در این بازدید با اشاره به ظرفیت و خدمات ارائه شده در این بیمارستان، گفت: تمام امکانات این بیمارستان تاکنون از سوی دانشگاه آزاد تبریز تامین شده است.

فرهاد احمدپور با اشاره به برخی نواقص موجود در این بیمارستان، افزود: اگر این بیمارستان از سوی خیران و مردم حمایت مالی شود توان ارایه خدمات بیشتری به مردم و مراجعه کنندگان را دارد.

وی با بیان این‌که به علت نیاز جامعه یکی از بخش‌های بیمارستان هم اکنون برای بیماران کرونایی اختصاص داده شده است، اظهار داشت: هشت تخت آی‌سی‌یو نیز به این بیماران اختصاص داده شده است.

رییس بیمارستان امام سجاد(ع) با اشاره به این‌که بیماران اورژانسی و بستری در بخش ویژه این بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته پذیرش می‌شوند، گفت: دوره‌های آموزشی نیز در این مجموعه ارایه خواهد شد.

احمدپور، با اشاره به بخش‌های ویژه این بیمارستان ادامه داد: این بیمارستان ظرفیت راه‌اندازی ۱۲ دستگاه دیالیز را دارد و چنانچه هزینه آن از سوی خیران تامین شود، این اقدام مهم نیز عملیاتی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر