کد خبر: 1028083
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
شهردار کرج یکی از دلایل ترافیک در خروجی محمدشهر را وجود پایانه تاکسی البرز دانست و گفت: ضروری است پس از مطالعات لازم این ایستگاه در پایانه متروی محمدشهر مستقر شود.

علی کمالی زاده در بازدید از سازمان حمل و نقل بار و مسافر، اظهار کرد: با توجه به ازدحام ترافیک در خروجی محمدشهر به واسطه وجود پایانه تاکسی البرز، مقرر شد این ایستگاه پس از مطالعات میدانی ترافیکی و اجتماعی در پایانه مترو محمدشهر مستقر شود.

وی به عزم مجموعه مدیریت شهری در راستای کاهش ترافیک در نقاط پر ازدحام اشاره کرد و افزود: ایجاد تقاطعات و نقل و انتقالات بر همین اساس در دستور کار مدیریت شهری قرار می گیرد.

شهردار کرج در ادامه از مجمتع نیمه کاره تعمیرگاهی سازمان در منطقه سیمین دشت بازدید کرد و گفت: این مرکز باید به سرعت تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی هدف از این تصمیم را انتقال مجتمع تعمیرگاهی از سازمان مرکزی به نقطه ای دور از شهر عنوان کرد و افزود: با انتقال تعمیرگاه و پشتیبانی سازمان به خارج از شهر ضمن استفاده بهینه از فضای آزاد شده در شهر، همه خودورهای مورد نیاز تعمیر به آن مجموعه منتقل خواهند شد.

محمد یساولی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج در ادامه این بازدید از اهتمام این سازمان برای تحقق سیاست های حمل و نقلی و ترافیکی خبر داد و گفت: با مطالعات علمی، تحقیقات میدانی و ایجاد زیر ساخت های متناسب با روند های شهری، در آینده نزدیک شاهد تسهیل امور حمل نقل مسافر و بار و خدمت بیش از پیش به شهروندان فهیم کرج خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار