کد خبر: 1028066
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: سپاه امام سجاد (ع) در صورت واگذاری زمین توسط مسؤولان استانی به‌مناسبت هفته بسیج یک باب منزل مسکونی برای این بانوی آسیب‌دیده می‌سازد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار اباذر سالاری در عیادت از بانوی بندرعباسی که به‌دنبال درگیری با مأموران شهرداری، خودسوزی کرده بود، اظهار داشت: در صورت تخطی از قوانین و مقررات توسط افراد به هر دلیل توصیه می‌کنیم مامورین ادارات به‌ویژه شهرداری‌ها که با احاد ملت سر و کار دارند با رعایت اخلاق اسلامی، حفظ حرمت و کرامت افراد از برخورد‌هایی که باعث هتک حرمت طرف مقابل و جریحه‌دار شدن افکار عمومی می‌شود و خوراک تبلیغاتی را برای معاندین فراهم می‌کند، پرهیز نمایند.

وی افزود: با توجه به برخورد غیر قابل دفاع مامورین شهرداری بندرعباس با این خانم بی‌سرپناه و انتشار تصاویر در سطح کشور و بیرون، این رفتار را بشدت محکوم کرده و درخواست برخورد جدی با مسببین آن را داریم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: سپاه همواره آماده خدمت به قشر مستضعف و آسیب‌پذیر است و با همکاری دستگاه‌های مرتبط، با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی لازم نسبت به شناسایی افراد آسیب‌پذیر و نیازمندان اینچنینی در جامعه اقدام کرده و علاوه بر رفع نیاز‌های آموزشی و تحصیلی فرزندان آنها، سایر امکانات زندگی را فراهم می‌آورد. به‌طوری که در آینده شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

سردار سالاری در ادامه گفت: سپاه امام سجاد (ع) در صورت واگذاری زمین توسط مسؤولان استانی به‌مناسبت هفته بسیج یک باب منزل مسکونی برای این بانوی آسیب‌دیده می‌سازد.

وی در پایان عنوان داشت: تکریم انسان‌ها به‌ویژه مستضعفین و پابرهنگان که خود صاحبان این مملکت هستند باید در تمام امور حفظ و صیانت گردد و اقدامات غیر قانونی نیز باید به‌صورت مصلحت‌آمیز توسط مسؤولان ذیصلاح حل و فصل گردد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
زور به نداری میرسه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار