کد خبر: 1028045
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
اصفهانی ها در هفت ماهه امسال با وجود همه گیری ویروس کرونا و با مشارکت در رزمایش ایران همدل، ۶۳,۳ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل به ایتام، نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، کمک کردند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان سهم کمک های مردمی در خدمات ارائه شده به نیازمندان اصفهانی را قابل توجه و بالا ارزیابی کرد و گفت: مواسات، همدلی و کمک مومنانه از ویژگی های برجسته فرهنگ مردم استان و نشانگر دغدغه های مذهبی و انسانی آنهاست.

وی ادامه داد: اصفهانی ها در هفت ماهه نخست امسال با وجود همه گیری ویروس منحوس کرونا و با مشارکت در رزمایش ایران همدل و طرح های اطعام مهدوی و حسینی،  ۶۳,۳ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل به ایتام، نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، کمک کردند.

زارع با تاکید بر اینکه گرانی زندگی اقشار نیازمند جامعه را بیشتر از سایر اقشار تحت فشار قرار می دهد، گفت: از مردم شریف و نیکوکار استان خواهشمندیم همانگونه که تاکنون یاری رسان همشهریان نیازمند خود بوده اند، در ادامه سال نیز با همراهی خود زمینه های لازم برای کمک به ایتام، زنان سرپرست خانوار و نیازمندان آبرومند تحت پوشش کمیته امداد را فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از آمادگی کلیه دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان برای دریافت و توزیع کمک های مردم خبر داد و گفت: راه های مشارکت غیرحضوری نیز در اختیار هم استانی های عزیز قرار دارد و آنها می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* ، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ ، مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir و واریز به کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران در این امر خیر سهیم شوند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر