کد خبر: 1028028
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
راننده پژو که متهم است در تصادف عمدی راننده خودروی سراتو را به قتل رسانده‌است، مدعی شد از واکنش مقتول ترسیده و حادثه ناخواسته رقم خورده است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ۸‌اسفند‌سال ۹۸، مأموران پلیس تهران از تصادف منجر به فوت حوالی خیابان ولیعصر باخبر و راهی محل شدند. اولین بررسی‌ها نشان داد راننده خودروی سراتو که یاسر نام داشت در تصادف عمدی با یک دستگاه خودروی پژو‌۲۰۷ جان باخته و راننده پژو متواری شده است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته راننده‌پژو‌۲۰۷ را بعد از گذشت سه ماه بازداشت کردند. علی گفت: آن شب نزدیک خودروی او توقف کردم. راننده عصبانی از خودرواش پیاده شد. او قصد درگیری داشت، اما من از خودرو‌ام پیاده نشدم. آنجا بود که مرد جوان به‌یکباره خودش را روی کاپوت خودرو‌ام انداخت. در آن شرایط ناخواسته از رویش رد شدم. با کامل شدن تحقیقات پرونده برای بررسی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد. در جلسه رسیدگی اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. پدر مقتول گفت: آن شب یاسر از محل کارش در کریم‌خان به خانه برمی گشت که با متهم درگیر شد. متهم در آن درگیری از روی عمد پسرم را زیر گرفت و بعد فرار کرد. او حتی از چراغ قرمز هم عبور کرد و بعد از سه ماه دستگیر شد. برای او درخواست قصاص دارم.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: قبول دارم مرتکب قتل شده‌ام، اما عمدی نبود. او در شرح ماجرا گفت: آن شب با نامزدم در خودرو نشسته بودیم و در حال عبور از خیابان ولیعصر بودم که یکباره کنار خودروی سراتو توقف کردم. یاسر پشت فرمان بود. او وقتی مرا دید نگاه معناداری کرد و فکر کرد عمدی کنار او توقف کرده‌ام. همین باعث عصبانیت او شد و شروع به داد و فریاد کرد. جوابی ندادم، اما او دست بردار نبود. برای اینکه با هم درگیر نشویم داخل اولین کوچه پیچیدم، اما آن‌کوچه بن بست بود.

متهم درخصوص قتل گفت: وقتی یاسر داخل آن کوچه پیچید ناگهان از خودرو اش پیاده شد و در حالی‌که یک شی دستش بود به طرفم آمد. به‌خاطر اینکه نامزدم همراهم بود از ماشین پیاده نشدم که یکباره یاسر خودش را روی کاپوت ماشینم انداخت و من از ترس شروع به حرکت کردم. متهم در حالی‌که اشک می‌ریخت، گفت: باور کنید سرعت خودرو‌ام زیاد نبود، اما یکباره مقتول روی زمین افتاد و نفهمیدم چطور از روی او رد شدم. متهم در جواب هیئت قضایی درباره فرارش گفت: به‌خاطر اینکه نامزدم همراهم بود، نمی‌خواستم با مقتول درگیر شوم، اما او حالت عادی نداشت و مدام داد و فریاد می‌کرد. این شد که از ترس فرار کردم. در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار