کد خبر: 1027973
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
سرمربی پرسپولیس به نیاز مبرم تیمش به پیروزی در دیدار خانگی مقابل صنعت نفت آبادان اشاره کرد.
 سرویس ورزشی جوان آنلاین: یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: هفته دوم لیگ برتر است و نتوانستیم در هفته اول امتیاز کامل را بگیریم، فردا بازی مهمی است و این ۳ امتیاز برای ما ارزشمند است و نباید امتیاز‌های خانگی را از دست دهیم.

وی ادامه داد: مقابل تیم خوبی بازی داریم که هفته اول علی رغم نداشتن چند بازیکن اصلی‌اش، توانست به پیروزی خوبی برسد و قطعا تیم خوبی دارد و کیفیت بالایی دارد. فردا بازی سختی است و باید دونده باشیم و فضا‌ها را از حریف بگیریم و پرفشار بازی کنیم. این ۳ امتیاز مهم است و ۷ یا ۸ ماهی است که حسرت هواداران را می‌خوریم و اکنون این بازی‌های خانگی با بازی‌های بیرون خانه هیچ فرقی ندارد. بیشتر قدرت پرسپولیس با حضور هوادارانش است.

گل‌محمدی اضافه کرد: ۲۹ آذر یک بازی مهم داریم و تا آن روز ۵ بازی داریم و برنامه‌ریزی تمرینی ما باید طوری باشد که بازیکنان با آمادگی کامل به این دیدار برسند. نتایج ۵ بازی ما مهم است و از لحاظ روحی تاثیرگذار است. ما به ملی‌پوشان خود ۲ روز استراحت دادیم و فردا برابر صنعت نفت بازی می‌کنند.

گل‌محمدی در خصوص جذب نکردن مدافع گفت: دوست داشتیم که یک مدافع دیگر را جذب کنیم. هیچ گله‌ای نمی‌توانیم از بقیه تیم‌ها و مربی‌ها داشته باشیم، زیرا اکثر این بازیکنان قرارداد داشتند. ممکن است این موضوع در آینده سختی‌های زیادی را برای ما به وجود بیاورد و گزینه مدنظرمان را از دست دادیم. باید شان و شخصیت باشگاه را در نظر می‌گرفتیم، زیرا بند‌هایی را در قراردادشان می‌خواستند که شان باشگاه را زیر سوال می‌برد، اما حالا وقت اعتماد به جوانان است. دوران سختی را می‌گذارانیم و بسیاری از اتفاقاتی که بعد از فینال برای ما افتاد غیرطبیعی بود و این حجم از مشکلات برای فینالیست آسیا، چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ شخصیتی خوب نیست و امیدوارم با آمدن سمیعی، مشکلات برطرف شود. باید فرصت دهیم و از بازیکنان بابت صبرشان در تحمل مشکلات تشکر می‌کنم. آن‌ها اگر سکوت کردند و حرف نزنند، به خاطر آرامش تیم بوده و امیدوارم باشگاهم جوابی درخور شایسته آن‌ها بدهد.
وی درباره محمد انصاری گفت: او هنوز بازی فیکس برای ما انجام نداده، اما به عنوان بازیکن ذخیره عملکرد خوبی داشته است و باید فرصت بیشتری به او بدهیم. همچنین این را بگویم امیر روستایی بازیکن جوانی است که فرصت برای اثبات شایستگی‌هایش کم بود و برای ما بازیکن تاثیرگذاری نبود. امیدوارم با قدرت به تیم ما برگردد و بتوانیم از او استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در انتها در خصوص بشار رسن گفت: او از لحاظ فیزیکی خسته بود و یکی دو روز فیزیوتراپی کرد و امروز تکلیف او در تمرینات مشخص می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار