کد خبر: 1027889
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: احیای واحد‌های تولید راکد در استان مورد توجه جدی بوده و تا پایان امسال احیا و فعالیت دوباره ۷۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد در این استان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در بازدید از کارخانه ساروج سبلان اردبیل اظهار داشت: تاکنون از این تعداد  43 واحد تولیدی و صنعتی  فعال شده و به چرخه تولید برگشته‌اند.

صادقی اضافه کرد: امسال همچنین برای بهره‌برداری 150 واحد تولیدی جدید در استان برنامه‌ریزی شده بود که تاکنون 123 واحد از این تعداد بهره‌برداری شده و تا پایان سال نیز بقیه واحدها افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به کاهش ظرفیت تولید برخی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان افزود: 38 واحد تولیدی با ظرفیت 30 درصدی فعالیت می‌کردند که با حمایت مسئولان استانی و پشتیبانی کمیته حمایت قضائی میزان ظرفیت تولیدی این واحدها افزایش یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کسب رتبه دوم در جذب تسهیلات تبصره 18 توسط این استان خبر داد و گفت: در جذب و تامین تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اقدام مهمی صورت گرفته است.

صادقی حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در استان را یادآور شد و گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با هدف جهش تولیدی در استان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در  حمایت از واحدهای تولیدی همت جدی در بین مسئولان دستگاه های اجرایی  وجود دارد و با جذب اعتبارات ویژه و همراهی بانک‌ها می‌توان تسهیلات مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان و صنعتگران قرار داد همچنانکه امسال 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات  در اختیار سرمایه‌گذاران و کارآفرینان قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها