کد خبر: 1027881
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: شش پروژه بزرگ شهری با مشارکت قرارگاه خاتم در اردبیل شروع شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در آیین عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح جام جم که به نام سردار سلیمانی تغییر یافت، اظهار داشت:  شهرداری اردبیل امروز عملیات اجرایی 6 طرح را با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا آغاز کرد که چهار طرح مربوط به تقاطع های غیرهمسطح شهر است.

وی با بیان اینکه امروز روز بزرگی برای شهرداری اردبیل است، افزود: بنا به گرامیداشت یاد و نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دلیل رشادت ها و ایثارگری های این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس و همچنین در جبهه مقاومت، عنوان پل جام جم اردبیل مزین به نام سردار سلیمانی خواهد بود.

شهردار اردبیل بیان کرد: با آغاز عملیات اجرایی پروژه‌هایی که با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) اجرا خواهد شد، گام دوم و مرحله جدیدی در توسعه عمرانی کلانشهر اردبیل آغاز می‌شود.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه  توسعه شبکه شهری و توسعه زیرساخت‌های شهری در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته تصریح کرد:  پروژه‌های عمرانی مختلف به ترتیب اولویت و با احتساب ضرورت در دست اقدام است که معتقدیم تکمیل و نهایی شدن این پروژه‌ها در توسعه کلانشهر اردبیل موثر باشد.

وی شروع عملیات اجرایی پروژها و تقاطعهای غیرهمسطح با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا را سرآغاز فصلی جدید در توسعه شهری اردبیل عنوان کرد.

سردار سعید محمد نیز در این آیین اظهار داشت: اولویت اساسی قرارگاه خاتم الانبیا تحقق اقتصاد مقاومتی ومنویات مقام معظم رهبری است ودراین زمینه قرارگاه خاتم الانبیا پیشگام است.

وی گفت: قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای پروژه های صنایع ومعادن  وکشاورزی پیشگام است و درصدد است گره ای ازگره مردم درحوزه های مختلف باز کند.

فرمانده قرارگاه خاتم بیان کرد: قرار شده بدهی دولت به قرارگاه از طریق تامین اوراق و نقدینگی و بخش‌های دیگر واریز شود و قرارگاه با دریافت این بدهی چندبرابر دیگر در کشور سرمایه‌گذاری می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر