کد خبر: 1027866
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
سردار غلامرضا سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج کشور گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی اجرای عدالت بودولی دشمنان با گسترانیدن فشار‌های مختلف بر انقلاب ما، مانع از اجرای عدالت شدند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از ۵۸۶ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی اجرای عدالت بود، اما دشمنان ملت ایران با گسترانیدن فشار‌های مختلف بر انقلاب ما، بستر اجرای عدالت در کشور را سلب کرده و مانع از اجرای عدالت شدند.

وی با بیان این که اجرای نسخه‌های بانک جهانی بعد از جنگ در کشور ما سبب گسترش فقر شد، افزود: این زنجیره عمل به نسخه‌های بانک جهانی در دولت‌های مختلف نیز قطع نشد و، چون این نسخه‌ها برخواسته از اقتصاد لیبرالی بود، سبب ایجاد فاصله طبقاتی و توزیع غلط ثروت در جامعه و ایجاد فقر شد.

رئیس سازمان بسیج کشور با اشاره به ابعاد اقتصادی گام دوم انقلاب اسلامی و ضرورت تشکیل دولت اسلامی به منظور ریشه‌کنی اساسی فقر در جامعه و گسترش عدالت در همه ابعاد آن، خاطرنشان کرد: این مسیر با جامعه پردازی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی پیش خواهد رفت و سپاه در این مسیر همراه و همگان با محرومان جامعه برای محرومیت زدایی و خدمت هرچه بیشتر است و به این همراهی افتخار می‌کند.

اقتصاد لیبرالی ریشه همه محرومیت‌های ما است

سردار سلیمانی در ادامه با بیان ضرورت توقف ماشین تولید فقر در کشور، عنوان داشت: اقتصاد لیبرالی ریشه همه محرومیت‌های ما است و توقف این فرآیند جز با اقتصاد مقاومتی میسر نیست.

وی ایجاد اشتغال مولد را یکی از اولویت‌های مهم سپاه در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی برشمرد و اظهار داشت: استان هرمزگان با این همه نقش در اقتصاد کشور و با وجود سواحل و جزایر فراوان و ظرفیت‌های عظیم خدادادی نباید با نرخ بیکاری بالا مواجه باشد و ما در سازمان بسیج با یک برنامه‌ریزی ۳ ساله با حمایت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و گروه‌های جهادی، مصمم هستیم تا ریشه فقر را در مناطق مختلف این استان کنده و راه تازه‌ای از پیشرفت را پیش روی مردم قرار دهیم.

دیوان سالاری گسترده، کشور را زمین گیر کرده است

رئیس سازمان بسیج کشور یکی از عیوب فعلی اقتصاد را دیوان سالاری گسترده و زمین‌گیر ساختن اندیشه‌های کلان انقلابی در پیچ و خم امورات اداری و ... برشمرد و گفت: این بروکراسی وسیع منطبق بر یک تفکری است که کارآمدی لازم را برای تحقق گام دوم انقلاب ندارد.

وی با تأکید بر اهمیت به میدان آوردن جوانان و سازماندهی مردمی در رقم زدن گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مسؤولیت سازمان بسیج نیز در این گام، هدایت و همراهی و کمک به نقش‌آفرینی هرچه بیشتر نسل جوان کشور در امور کلان اقتصادی است.

سردار غلامرضا سلیمانی خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری دینی فقط شرکت در انتخابات نیست بلکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، مردم‌سالاری دینی باید در تمامی شئونات سیاسی و اداری و اقتصادی ما نیز گسترش یابد و مردم محور تمام تصمیم‌گیری‌ها باشند.

باید مراقب نفوذ بود

رئیس سازمان بسیج گفت: باید مراقب نفوذ نیز در گام دوم انقلاب بود چرا که دشمن برای مأیوس کردن ملت ما، افرادی را می‌گمارد تا مسیر را منحرف و مردم را با اقداماتشان از انقلاب مأیوس کنند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
چرا مدیران و دانشگاهیان و دانشجویان بجای تقلید از بانک جهانی با خلاقیت و مدیریتی علمی و نو جامعه را با ابداع یک کاتالیزور پیشرفت علوم انسانی به رشد صنعتی شگفت انگیز نمی‌رسانند ؟!... مگر اینهمه تبلیغ در تلویزیون برای تک رقمی شدن و ورود به دانشگاه برای چیست ؟! مگر افرادی که رتبه های ۱ و ۲ و ۳ و... در دانشگاه چه میکنند ؟!... البته فکر میکنم روش انتخاب دانشجو در دانشگاههای ما اشتباه است و استعدادهای واقعی بویژه در زمینه علوم انسانی که مادر پیشرفتهای فردی واجتماعی بشر است سر از شغل های دم دستی و فاقد کرسی های علمی در می آورند و قادر به خلق نظریه های علمی نو در عرصه های مختلف علوم انسانی نیستند و عملا نمی‌توانند کاری برای رشد و پیشرفت جامعه انجام دهند و این یک فاجعه دردناک و تأثر آور برای جامعه ماست ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار