کد خبر: 1027861
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده در غرفه‌های صنایع دستی شهرری خبر داد و گفت: اتصال سیم برق در یکی از غرفه‌ها سبب بروز این حادثه شده است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، درباره وقوع حادثه حریق در غرفه‌های صنایع دستی در شهرری اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز در خیابان مدرس شهرری به وقوع پیوسته و غرفه‌های یک مرکز تولید و فروش مصنوعات و محصولات صنایع دستی به طور کامل طعمه حریق شد.

وی افزود: دقایقی پس از اطلاع نیرو‌های آتش‌نشانی از طریق سامانه ۱۲۵، نیرو‌های ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند که ۱۲ باب غرفه به وسعت هر کدام ۱۵ متر دچار آسیب شده بود و ۸ باب از غرفه‌ها کامل شعله‌ور بود و خسارت ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی به علت حریق به همراه داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: سقف غرفه‌ها شیروانی بوده و به علت به هم پیوستگی غرفه‌ها حریق به سرعت میان غرفه‌ها منتقل شده که نیرو‌های آتش‌نشانی با اطفای حریق از گسترش بیشتر آتش‌سوزی جلوگیری کردند.

ملکی بیان داشت: به علت زمان وقوع حادثه در بامداد خوش‌بختانه کسی در محل به غیر از یک نگهبان حاضر نبوده لذا آتش سبب مصدومیت هیچ فردی در این حادثه نشده است.

وی گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه کارشناسان آتش نشانی، اتصال سیم برق در یکی از غرفه‌ها سبب بروز این حادثه شده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار