کد خبر: 1027835
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵
کارگردان قلابی که متهم است پس از آشنایی با زنی جوان در اینستاگرام طلا‌های او را با تهدید چاقو سرقت کرده‌است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چندی قبل زن جوانی سراسیمه به اداره پلیس تهران رفت و از مرد ناشناسی به اتهام سرقت جواهراتش و آزار و اذیت شکایت کرد. شاکی در توضیح ماجرا گفت: «من از دوران کودکی علاقه زیادی به بازیگری تئاتر و فیلم داشتم و هر زمانی که بیکار بودم فیلم سینمایی تماشا می‌کردم و به همین خاطر صفحه‌های افراد هنرمند را در اینستاگرام دنبال می‌کردم. مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی به نام تیمور که مدعی بود کارگردان هنری است، آشنا شدم. ما با هم ارتباط پیامکی و تلفنی بر قرار کردیم و خبر نداشتم که همه حرف‌های او دروغ است و برای من دام پهن کرده‌است در نهایت هم با چرب‌زبانی مرا فریب داد. چند باری با هم بیرون رفتیم و یکبار هم در رستوران غذا خوردیم تا اینکه او را به خانه‌ام دعوت کردم تا درباره بازیگری با هم حرف بزنیم. وقتی وارد خانه‌ام شد، ناگهان با چاقویی که در دست داشت به من حمله کرد و با تهدید تمامی طلا‌ها و جواهراتم را به زور از من گرفت.»

وی ادامه داد: «من در مدتی که با او ارتباط داشتم تعدادی عکس و فیلم از خودم برای او فرستادم که از نظر هنری بررسی کند و روز حادثه هم تهدید کرد، اگر شکایت کنم فیلم‌ها و عکس‌هایی که از من در اختیار دارد در فضای مجازی منتشر می‌کند. او گفت که من اولین قربانی او نیستم و اگر مثل دیگر قربانیانش سکوت و موضوع را فراموش کنم اتفاقی برای من رخ نمی‌دهد، اما اگر شکایت کنم زندگی‌ام را سیاه می‌کند. من خیلی ترسیدم و به خاطر آبرویم تلاش کردم حادثه را فراموش کنم، اما درنهایت عذاب وجدان رهایم نکرد و به دادسرا آمدم تا از مرد شیطان صفت سارق شکایت کنم.»

با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای ناحیه‌۳۴ در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار