کد خبر: 1027622
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
نمایندگان در بیانیه‌ای از وزارت اطلاعات به جهت دستگیری «فرج‌الله چعب»، سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب حرکت‌الانضال و «جمشید شارمد»، سرکرده گروه تروریستی تندر تقدیر کردند.
 
سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی کریمی‌فیروزجایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۲۶ نفر از نمایندگان در تقدیر از اقدامات اخیر وزارت اطلاعات در دستگیری فرج‌الله چعب، سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب حرکت‌الانضال و جمشید شارمد، سرکرده گروه تروریستی تندر (انجمن پادشاهی) را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شناسایی و به دام انداختن فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب حرکت‌الانضال عامل اصلی هر اقدام تروریستی خونین ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ اهواز و دیگر اقدامات ددمنشانه که در تلاش برای برنامه‌ریزی و حمایت عملیات‌های دیگری در تهران، خوزستان و دیگر شهرهای عزیزمان بود با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران مایه فخر و مباهات و التیامی بر زخم‌های برجای مانده از ددمنشی این گروهک رذل و جنایتکار بر تن ایران عزیز.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ملت ایران به سرکردگی آمریکا جنایتکار، رژیم غاصب صهیونیستی و اذناب و عوامل زبون آنها در منطقه، این اقدام شجاعانه و انقلابی و دیگر موفقیت‌های اخیر از جمله دستگیری جمشید شارمد ضربات کاری به هسته‌های ترور علیه ملت ایران را به محضر مقام عظمای ولایت و ملت شریف ایران تبریک عرض کرده و با اعلام حمایت مجدد خود از اقدامات قاطع و انقلابی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات آمادگی خود را برای هرگونه اقدام در راستای نابودی کامل عوامل و هسته‌های تروریستی و ضد انسانی اعلام می‌کنیم.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
با سلام و تشکر از نمایندگان مجلس بخاطر قدردانی از اقدام وزارت اطلاعات برای دستگیری دو سرکرده تروریستی . البته لازم به ذکر است که این اقدام یکی از وظایف آن وزارتخانه می باشد. انتظار مردم از آن وزارت شناسائی و دستگیری نیروهای جاسوس و نفوذی در سیستم اداری و تصمیمگیری و تصمیم ساز می باشد که مانع تحقق رهنمود ها و راهبردهای اصولی و اساسی مقام معظم رهبری هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار