کد خبر: 1027587
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز:
رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز از رسانه های گروهی استان خواستار همراهی به منظور اطلاع رسانی گسترده در اجرای محدودیت های اعمالی از یکم آذر ماه شد.

نور محمد فردی با بیان این مطلب در حاشیه جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: با اعلام مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از روز شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرا می شود.
وی افزود: هر تصمیمی که در ستاد ملی کرونا گرفته می شود بر اساس همکاری مردم و دستگاهها در رعایت اصول پروتکل های بهداشتی است در این راستا باید تلاش شود در سایه همراهی و همکاری مردم و رسانه های گروهی با کاهش تجمعات از میزان شیوع بیماری کاسته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از همکاری و همراهی همیشگی اصحاب رسانه خواستار اطلاع رسانی مناسب در این زمینه شد و گفت: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی بویژه در اصول خود مراقبتی در کنار همراهی حداکثری با تصمیمات ستاد ملی در اعمال محدودیت ها یا ممنوعیت ها ضرورتی است که باید بیش از پیش مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.
فردی بر نقش موثر رسانه های گروهی در خصوص حمایت همه جانبه و اقناع کننده آنان تاکید کرد و یادآور شد: حمایت  همه جانبه و اقناع کننده رسانه ها می تواند فضای اجرا را گسترده تر کرده و طرح مذکور را با حداقل برخوردهای تنبیهی و انضباطی پیش ببرد.
به گفته وی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در گرو رعایت دقیق قرنطینه کامل از سوی بیماران کرونایی است که این مهم نیازمند توجه و فرهنگ سازی از سوی مردم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار