کد خبر: 1027580
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر مدعی شد دموکرات‌ها به دنبال سرقت انتخابات هستند که این اجازه به آن‌ها داده نخواهد شد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر گفت که اجازه سرقت نتایج انتخابات برگزار شده را نخواهد داد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «دموکرات‌های چپ رادیکال، با همکاران خود، رسانه‌های جعلی، در تلاش برای سرقت این انتخابات هستند. ما به آن‌ها اجازه نخواهیم داد.»

دونالد ترامپ تا کنون از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آن‌ها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است مطرح کرده است. دست‌کم دو ایالت تا کنون شکایت‌های ستاد انتخاباتی ترامپ را رد کرده است.

دو سازمان فعال در زمینه امنیت انتخابات در آمریکا با صدور بیانیه‌ای ادعا‌های ترامپ در زمینه تخلف در انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر را رد کردند.

روز گذشته «رودی جولیانی» رئیس تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا نیز در مصاحبه با فاکس‌نیوز مدعی شد شواهدی در دست دارد که ترامپ را تا سه درصد از بایدن در ایالت‌های مورد مناقشه پیش خواهد انداخت.

تا کنون تلاش کارزار ترامپ برای اثبات تقلب در دادگاه‌های آمریکا راه به جایی نبرده است. دادگاهی در شهر «فیلادلفیا» ایالت «پنسیلوانیا» روز جمعه پنج شکایت حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ و جمهوری‌خواهان را که در آن مدعی بی‌نظمی و تخلف در آرای صندوق‌های پستی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شده بودند، رد کرد.

حتی در ایالت جورجیا نیز که آرای انتخابات در حال بازشماری است، گلایه‌های ترامپ همچنان پابرجا است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار