کد خبر: 1027565
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان:
حسین صفری گفت: طی هفت ماه امسال 600 بسته معیشتی به منظور کمک به قشر نیازمند شهرستان لنجان تهیه و توزیع شده است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در خصوص اجرای عملیات عمرانی در امامزادگان و موقوفات شهرستان لنجان گفت: باید توجه داشت که از اسفند ماه سال گذشته تاکنون امامزادگان شهرستان لنجان تعطیل بوده و بازگشایی نشده است.

وی افزود: برای دریافت نذورات شهروندان برای امامزادگان در چهار امامزاده از دستگاه‌های کارتخوان استفاده کردیم که مورد استقبال قرار نگرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان تبدیل گورستان سده به 25 پلاک واحد مسکونی را تنها پروژه عمرانی در موقوفات شهرستان لنجان در سال جاری اعلام کرد و گفت: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی انجام شد که بر اساس آن هشت پلاک از این واحدهای مسکونی متعلق به اوقاف و 17 پلاک کتعلق به سرمایه‌گذار است.

وی در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان لنجان برای نیازمندان نیز گفت: از ابتدای امسال 600 بسته معیشتی به ارزش 115 میلیون تومان برای توزیع بین نیازمندان شهرستان تهیه و توزیع شده است.

صفری با اشاره به دریافت سه سند مالکیت جدید برای موقوفات شهرستان لنجان گفت: این سه سند مربوط به مساجد شهرستان بوده است.

وی در خصوص کمک اوقاف شهرستان لنجان برای درمان کرونا نیز افزود: در این زمینه با توجه به اینکه نیت واقفان حوزه بهداشت و درمان شهرستان لنجان کمک به بیمارستان عیسی ابن مریم بوده است، 17 میلیون تومان در سال جاری برای این امر پرداخت شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر