کد خبر: 1027534
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
مجرم سابقه‌داری که متهم است پس از رهایی از زندان با کرایه کردن جرثقیل اقدام به سرقت خودرو می‌کرد، بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی توضیح داد: چندی قبل مردی به مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ خبر داد که خودروی تویوتا وانتش سرقت شده است. او گفت: خودرو را کنار خیابان پارک کردم و به دنبال انجام کارم رفتم. وقتی برگشتم دیدم که خودرو سرقت شده است. بعد از مطرح شدن شکایت، تحقیقات پلیس در این باره نشان داد که یک دستگاه جرثقیل با حضور در محل خودرو را بارگیری کرده و از محل دور شده است. بررسی‌های مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی همچنین نشان داد خودروی تویوتا در حال تردد در یکی از شهر‌های غربی کشور است که کارآگاهان پلیس با در دست داشتن نیابت قضایی در این شهر حاضر شدند و خودرو را متوقف و راننده را بازداشت کردند. وی گفت: من از ماجرای سرقتی بودن خودرو خبر ندارم. مدتی قبل هنگام بررسی آگهی سایت‌های فروش خودرو تصمیم به خرید آن گرفتم. فروشنده خودرو را با قیمت مناسبی آگهی کرده بود. وقتی با او تماس گرفتم گفت که خودرو مزایده‌ای است و برای همین قیمت پایینی برای آن تعیین کرده است. از آنجا که امکان رفتن به تهران را نداشتم، فروشنده گفت ماشین را با جرثقیل برایم می‌فرستد که قبول کردم و بعد از تحویل گرفتن خودرو، پول را به حسابش واریز کردم.

در شاخه دیگری از بررسی‌ها راننده جرثقیل هم شناسایی و بازداشت شد. او گفت: من هم از سرقتی بودن تویوتا خبر نداشتم. روز حادثه مردی تماس گرفت و خواست که خودروی تویوتایش را به شهری در غرب کشور ببرم که قبول کردم و بعد از گرفتن کرایه توافق شده، تویوتا را به شهر مورد نظر بردم.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان پلیس موفق شدند مخفیگاه متهم اصلی را شناسایی و او را بازداشت کنند. بررسی سوابق متهم نشان داد سیامک از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً به اتهام سرقت خودرو بازداشت و به زندان افتاده بود.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار