کد خبر: 1027507
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۰ بار دیگر بر نقصان در نظام انتخاباتی کشورش صحّه گذاشت و از «متقلبانه‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا» پرده برداشت.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۰ در واکنش به اخبار رسانه‌های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در پیامی توئیتری بار دیگر بر نقصان در نظام انتخاباتی کشورش صحّه گذاشت.

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۰ در این خصوص نوشت: انتخابات آمریکا متقلبانه‌ترین انتخابات در تاریخ بود.


این در حالیست که «دونالد ترامپ» دیروز و در فاصله زمانی کمتر از ۲ ساعت از اذعان به شکست خود در برابر نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در توئیت جدیدی نوشت: او (بایدن) فقط از دید رسانه‌های اخبار جعلی پیروز شده است! من هیچ چیز را واگذار نمی‌کنم! هنوز راهی طولانی در پیش داریم. این یک انتخابات متقلبانه بود. انتخابات متقلبانه بود. ما پیروز می‌شویم!

به دلیل ادعای واهی ترامپ، توئیتر بر هر دو پیام توئیتری وی برچسب گمراه کننده زد.

همچنین، شب گذشته نیز رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری با اشاره به تخلفات ادعایی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد که این انتخابات برخلاف قانون اساسی برگزار شده است.

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: بسیاری از موارد شکایت‌های حقوقی از طرف ما نیست بلکه از طرف کسانی مطرح شده که شاهد تخلفات وحشتناکی با چشمان خود بوده اند. این موارد نشانگر انتخاباتی برخلاف قانون اساسی است، تخلفاتی که هدف از آن تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ بوده است. بزودی درباره آن‌ها تشکیل پرونده خواهیم داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار