کد خبر: 1027467
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان :
علیرضا قاری‌قرآن گفت: تمامی پروژه‌های اولویت دار حوزه های مسکن، راه و شهرسازی این اداره کل با رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی فعال است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: از اواخر سال گذشته با شیوع ویروس کرونا بنظر می‌رسید که اجرای پروژه‌های عمرانی دچار لطمه شود اما این اداره کل با تصمیمات سریع و مدیریت بحران مطابق با برنامه عمل کرده و این ویروس نتوانست حتی لحظه‌ای اجرای پروژه‌ها را با کندی مواجه کند.

وی با بیان اینکه اجازه ندادیم کرونا جولان داده و مانع سرعت این قطار پرحرکت شود گفت: شرایط بهداشتی محیطی و فردی در تمامی پروژه‌ها ایجاد شده لذا هیچ پروژه ای به دلیل وجود این ویروس متوقف نشده و  در اوج شیوع کرونا هیچ گونه خللی در فعالیت‌های عمرانی این اداره‌کل اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: پروژه طرح اقدام ملی مسکن استان، پروژه‌های زیرساختی، راهسازی، ایمن‌سازی و بازآفرینی از جمله پروژه‌هایی هستند که در این روزها شاهد اجرای آن توسط این اداره کل هستیم و همچنان تداوم خواهد داشت.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر