کد خبر: 1027456
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
اداره فرهنگي اجتماعي منطقه چهار شهرداري اصفهان برگزار می کند؛
پويش مردمي «کودک، کتاب، خانواده» پويش از سوی اداره فرهنگي اجتماعي منطقه چهار شهرداري اصفهان به مناسبت روز کتاب برنامه ریزی شده است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،يکي از راههاي موثر ترويج مطالعه، گفتگو درباره کتاب هاست به ويژه گفتگوي جمعي که از جمله موثرترين اين راه ها، گفتگو در جمع خانواده است.

پويش مردمي «کودک، کتاب، خانواده» در همین راستا از علاقه مندان دعوت مي کند تا درباره کتاب يا کتاب هايي که برايشان دغدغه ايجاد کرده سخن بگويند.

دوستداران کتاب می توانند با بيان ديدگاه خود درباره کتابي که دوست دارند دريچه اي به روي ديگران بگشايند و از دريچه هاي گشوده به جهان بنگرند.

اين پويش از سوی اداره فرهنگي اجتماعي منطقه چهار شهرداري اصفهان  به مناسبت روز کتاب برنامه ریزی شده که فرصتي است  براي خانواده ها و کودکان تا استدلال و ديدگاهشان را آزادانه درباره کتاب منتخب خود با ديگران به اشتراک بگذارند.

علاقه مندان برای معرفي کتاب، تصوير روي جلدکتاب را به مخاطب نشان دهند و در بخش گفتگوي جمعي، خانواده مي توانند راجع به کتاب انتخابي خود صحبت کرده و فايل صوتي آن را ارسال کنند.

گفتنی است؛ مهلت ارسال معرفي ها تا 4 آذر در نظرگرفته شده که به 20 نفر از  بهترين آثار ارسالي پس از داوري جوايز ارزشمندي تعلق خواهد گرفت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها