کد خبر: 1027432
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
استاندار خراسان رضوی در جمع فرمانداران:
استاندار خراسان رضوی در جمع فرمانداران بر استمرار همکاری و وحدت میان ارکان مدیریتی شهرستان تاکید کرد و گفت: هیچ وظیفه‌ای بالاتر از خدمت‌رسانی به مردم نداریم.
محمدصادق معتمدیان در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مهم‌ترین اولویت در شرایط فعلی را کنترل شیوع ویروس کرونا عنوان و اظهار کرد: باید با استفاده از همه ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم، برای پایین آمدن آمار مبتلایان تلاش کنیم.
استاندار خراسان رضوی وظیفه همه فرمانداران را نظارت بر اجرای مصوبات دانست و گفت: همه باید تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا باشیم و مصوبات ستاد را اجرایی کنیم.
وی با بیان لزوم همراه‌سازی مردم در جهت اجرای سیاست‌های ستاد ملی کرونا، بر حمایت و پشتیبانی از مردم از سوی همه دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی تاکید و خاطرنشان کرد: باید مطالبات به حق مردم شناسایی و پاسخ داده شود.
معتمدیان بر هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی در استان اشاره کرد و گفت: ایجاد وفاق، همدلی، تلاش مضاعف و شبانه روزی از جمله مهم‌ترین انتظارات ما از فرمانداران است.
وی بر وجود ظالمانه‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌ها علیه کشور همزمان با شیوع ویروس کرونا و حوادث غیر مترقبه اشاره کرد و افزود: در چنین شرایطی جنگی باید صد در صد آماده باشیم و نسبت به ایفای وظایف خود تعهد داشته باشیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که هیچ وظیفه‌ای بالاتر از خدمت‌رسانی به مردم نداریم، یادآور شد: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم یأس و ناامیدی بر مردم راه پیدا کند.
معتمدیان افزایش تعامل و ارتباط بی‌واسطه با مردم با حفظ پروتکل‌های بهداشتی را از جمله اقدام‌های موثر در جهت شناسایی مشکلات و مطالبات مردمی دانست و با تاکید بر برخورد با دستگاه‌هایی که از وظایف خود در قبال شهروندان تخطی می کنند، یادآور شد: باید هر چه سریع‌تر کمیته رصد و پایش برای پیگیری مشکلات و موانع شهرستان و جلوگیری از انباشت مطالبات مردم در شهرستان‌ها تشکیل شود.
وی بر توجه ویژه به پتانسیل‌ها و ظرفیت بومی هر منطقه و تمرکز بر تکمیل پروژه‌های نیمه عمرانی تاکید کرد و افزود: پیگیری و مطالبه‌گری برای اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری توسط معین‌های اقتصادی باید مدنظر قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی به تدوین و اجرایی نمودن برنامه‌های جهش تولید در راستای حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی نیمه فعال استان اشاره کرد و گفت: توجه به ظرفیت‌های مرز و ساماندهی مبادلات تجاری و بین‌المللی و توسعه صادرات از مهم‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود.
معتمدیان تلاش برای بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای حاکمیتی در راستای کمک به توسعه مناطق کمتر برخوردار استان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را مهم دانست و یادآور شد: تمرکز بر اجرای سند سازگاری با شرایط کم آبی استان با اجرای برنامه‌هایی همچون توسعه کشت گلخانه‌ای، تغییر الگوی کشت و تغییر زمان کشت، مدیریت مصرف منابع موجود آبی با اجرای تکالیف شخصی شده برای دستگاه‌هایی همچون آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی از اولویت‌های کاری ما در این بخش خواهد بود.
وی تعیین تکلیف معادن راکد، واگذاری و آزادسازی محدوده‌های بلوکه شده معدنی در استان و سرمایه‌گذاری در بحث فرآوری محصولات معدنی استان برای جلوگیری از خام فروشی را از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های مدیریت استان در بخش معادن برشمرد.
استاندار خراسان رضوی در پایان ضمن تاکید بر تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم و اجرای برنامه‌های دولت در شهرستان‌ها، بر تسری و تقویت روحیه جهادی در لایه‌های مختلف مدیریتی و به ویژه کارکنان و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار